avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 511 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită urgent va rog,executare silita pfa sau pf?
Discuție deschisă în Executare silită

urgent va rog,executare silita pfa sau pf?

Buna ziua,
Va solicit si eu ajutorul intr-o problema:
Eu, persoana fizica, am imprumutat suma de 8000 lei de la o alta persoana fizica in baza uni contract de imprumut facut la notar. Termenul de restituire al banilor a expirat, iar eu am reusit sa ii achit partial aceasta suma, adica 2000 lei.
Pentru suma achitata de 2000 lei nu am documente.
Nereusind sa achit intreaga suma, creditorul a mers la executor cu contractul de imprumut pentru executare silita pe suma de 8000 lei, pentru care am si primit somatie.
Eu lucrez ca persoana fizica autorizata, si am un birou, un spatiu inchiriat pe persoana fizica autorizata.
Astazi, executorul, impreuna cu creditorul si 2 jandarmi, au venit astazi la mine la birou, unde lucrez ca persoana fizica autorizata si s-a incheiat un proces verbal prin care ma obliga sa achit intreaga suma de 8000 lei in 3 zile, si au instituit sechestru asigurator pe bunurile care le am pe persoana fizica autorizata, si nu pe persoana fizica, sustinand ca este una si acelasi lucru, si ca trebuie sa raspund si cu patrimoniu de pe persoana fizica autorizata, desi, din punctul de vedere al meu, sunt doua entitati diferite (pf - reprezentata de cnp, pfa de CUI, care nu sunt la fel).
Eu nu am posibilitatea sa le achit in 3 zile banii si voiam sa va intreb:
1. Exista posibilitatea ca dupa aceste 3 zile sa imi ia bunurile care le am pe persoana fizica autorizata?
2. Desi ei nu accepta asta, eu pot sa le fac plati zilnice din incasari, prin depunere in contul bancar al executorului. Pot aceste plati sa impiedice executarea silita si sa imi ia bunurile de pe PFA?
Multumesc!