Buna ziua,
Am o problema foarte arzatoare.Anul trecut am fost sunata de la o banca,la care am si cardul de salariu, si intrebata daca vreau un card de cumparaturi la ei.Am acceptat,am dat toate detaliile prin telefon si la circa 2 saptamani am fost sunata sa imi ridic cardul.Cand am ridicat cardul nu am semnat niciun contract,doar am scris pe foaia care era atasata cardului ca am primit acel card.Am scos bani si de la atm,am facut si cumparaturi,etc,iar de 2 luni nu am facut nicio plata catre banca respectiva.Am fost sunata ieri si anuntata de restanta si d-soara de a telefon mi-a spus ca daca nu achit suma restanta pana in 30 luna aceasta imi va fi blocat cardul de salariu,iar azi am avut surpriza sa aflu de la departamentul hr al firmei la care lucrez ca banca si-a retras banii din contul meu de salariu fara sa ma anunte.A prezentat nu stiu ce ordin de executare sau ceva de genul acesta firmei si atat.
Intrebare mea este,au dreptul sa faca asta,chiar daca la aceeasi banca am si datoria si salariul?Nu este contul meu ceva personal in care nu au voie sa umble fara sa ma anunte inainte?Si nu era normal sa se astepte pana in data de 30 si atunci daca nu plateam sa imi blocheze cardul de salariu?Dar,in niciun caz sa umble la el dupa bunul lor plac?
Va rog tare mult daca ar putea sa imi raspunda cineva cat mai repede pentru ca am nevoie sa rezolv aceasta problema cat mai curand posibil.Va multumesc
Asa e, nu scrie deindata scrie totodata , care este exact acelasi lucru.
Totodata cum il interpretati dvs, cam in ce termen ?
Executarea silita nu se poate face decat in temeiul unui titlu executoriu si in baza unei incheieri de incuviintare a executarii silite.
In speta de fata banca se bazeaza doar pe niste prevederi contractuale, contract nesemnat de cealalta parte. Nu este aplicabil in acest caz art. 454 orice alineat. Asa banuiesc.