Am infiintat o intreprindere individuala( am doua aparate de cafea) si care sunt pasii urmatori:
1 trebuie sa o declar la fisc?
2 trebuie sa cumpar registre?
ce mai trebuie facut.?
Dupa infiintarea unei intreprinderi individuale, trebuie mers la AFP de care tine intreprinderea in cauza, pentru:
- achizitionarea Registrului Unic de Control
- achizitionarea Registrului de Incasari si Plati
- achizitionarea Registrului Inventar
Deasemenea, in 15 zile de la inregistrarea la Registrul Comertului si obtinerea codului unic de inregistrare fiscala trebuie depuse :
- declaratia 220 privind venitul estimat pe anul in curs la administratia financiara de care apartine cu domiciliul;
- declaratia 070 pentru inregistrare fiscala la administratia financiara pe raza careia isi desfasoara activitatea;
Alte obligatii ale noului antreprenor privesc relatiile acestuia cu Casa de Asigurari de Sanatate si la Casa de Pensii, obligatii ce constau in inchierea de contracte cu aceste institutii publice.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.