Buna ziua! Ce se poate face daca s-a facut schimbare de administrator intr-o firma cu 2 asociati si administratorul este plecat din tara dar am uitat sa facem schimbarea specimenului de semnatura la banca si acum banca nu ne permite sa facem nici o miscare de cont. Nu exista varianta ca administratorul actual sa imputerniceasca pe cineva in relatiile cu banca?
va multumesc!
Daca ati facut formalitatile la RECOM, mergeti cu dovada la Banca, iar in baza ei modificati lipsta cu specimene de semnatura. Nu aveti nevoie de semnatura fostului administrator. Nu mai are niciun drept de la data inscrierii mentiunii de inlocuire in RECOM.
Nu, eu nu am explicat corect. Noul administrator este plecat, directorul firmei care a avut si pana acum drept de semnatura acum a fost anuntat de la banca ca nu mai are drept sa faca nici o miscare si banca nu vrea sa accepte nici imputernicire notariala. Deci problema nu e cu vechiul administrator, este cu noul administrator care a plecat pentru o perioada de timp si firma are nevoie de bani pentru plata utilitatilor si deplasarilor.
Sa imputerniceasca asociatii prin AGA pe alta persoana, pt. a reprezenta firma in legatura cu banca, sau procura din strainatate data de admninistrator, daca prin actul constitutiv i se permite sa isi delege atributiile.
deci legal se poate face si procura din strainatate expres pentru banca? pentru ca hotararea AGA se pare ca nu a fost de ajuns bancii. Ma puteti ajuta cu un articol din lege sau nu exista asa ceva reglementat expres?