H.G 500/2011 art 8
3) La solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia:
a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
b) copii ale paginilor din registrul electronic care cuprind inscrierile referitoare la persoana sa si/sau un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate, astfel cum rezulta din registrul general de evidenta si din dosarul personal, in termen de cel mult 15 zile de la data solicitarii.
So, faceti o cerere scrisa de eliberare a documentelor din dosarul de personal de la prima societate si..astepati raspuns.:)Daca nu-l primiti, urmati sfatul @eu.ro.lex
am intrat deja in conflict la tribunal (litigii de munca, drepturi banesti) am termen peste 2 saptamani. in afara de drepturile banesti ptr munca suplimentara, pe care le-o cer si le pot proba, am cerut sa-mi arate cum sa incheiat contractul meu individual de munca. mai cateva intrebari: 1.deoarece cred ca la proces va arata o cerere de demisie cu semnatura falsa, si state de plata la fel, va trebui sa fac plangere penala sau va sesiza instanta fapta?. 2. pot sa cer punerea inapoi in drepturi si pe functia avuta si sa-mi dea toate drepturile la zi? 3. dar daca peste o saptamana ma angajez ce se poate intampla?(ma refer la drepturile banesti, adica le primesc pana la data solutionari cauzei sau pana la reangajarea mea de peste o saptamana la alta firma). multumesc frumos
1. solicitati instantei sa faca o verificare de scripte , procedura legala aplicabila de instanta de judecata in cazurile in care partea careia i se opune un inscris sub semnatura privata tagaduieste scrisul sau semnatura. Verificarea de scripte se poate face prin: a. examinarea comparativa de catre instanta a scrisului sau semnaturii executate in fata sa de catre cel in cauza, cu scrisul sau semnatura contestate; b. confruntarea de catre instanta a inscrisului cu alte inscrisuri necontestate, denumite piese de comparatie; c. expertiza. Rezultatul verificarii ramane la aprecierea instantei si se cuprinde intr-o incheiere sau in insasi hotararea prin care se solutioneaza cauza. Daca se constata ca inscrisul nu emana de la persoana careia i se atribuie, va fi inlaturat, iar in caz contrar, va fi retinut ca o proba in cauza.
2. Daca se sustine ca inscrisul ori semnatura sunt false, se recurge la procedura inscrierii in fals.
3. Codul de procedură civilă, prin art. 132, distinge două categorii de cereri: de întregire şi de modificare a cererii iniţiale. Cererile de întregire au ca obiect completarea lipsurilor din cuprinsul cererii iniţiale, cum ar fi, de exemplu, prezentarea unor elemente suplimentare pentru identificarea bunurilor sau pentru completarea elementelor de fapt. Din contră, cererile de modificare sunt acelea prin care reclamantul urmăreşte să schimbe unele elemente importante ale cererii de chemare în judecată, precum : părţile, obiectul cererii sau temeiul juridic al acesteia.
Distincţia este importantă, deoarece, conform art. 132 şi art. 134 C.pr.civ., cererea de modificare a acţiunii nu poate fi primită, fără acordul celorlalte părţi, decât la prima zi de înfăţişare, care este aceea în care părţile pot pune concluzii.
4. Nu are nicio legatura litigiul promovat cu incadrarea dvs la un noua societate.