avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 390 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Vreau sa dau in judecata o companie de telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Vreau sa dau in judecata o companie de telefonie

Vreau si eu sa stiu de la avocatii cu experienta ce sanse am sau daca merita sa imi bat capul!
Pe data de 24 martie am fost la sediul lor si am depus o cerere pentru primirea desfasuratorului pe ultimele 30 de zile si am platit cheltuieli 3-4 euro dovedite prin bonul pe care il detin !deoarece aveam nevoie urgent de cateva numere si mi se stricase telefonul! dupa mai multe telefoane la relatii clienti am inteles ca formularul nu a fost trimis!am fost si am refacut! dupa mai multe telefoane si insistente , pe 4 aprilie am primit un mail de la aceasta companie de telefonie cu lista convorbirilor de pe 1-4 aprilie, lista care nici nu era buna ,nu cum trebuia in mod normal 23 februarie - 24 martie! am facut mai multe sesizari si mi-au zis ca se va solutiona maxim pana pe 4 mai(30 zile) de la preluarea celei de-a 3 a sesizare ! eu am bonul prin care se poate verifica ca eu am achitat un serviciu care nu mi-a fost livrat corespunzator si nici in ziua de azi nu am primit serviciul pentru care eu am platit!eu am fost foarte afectat intrucat am pierdut acele numere si nu am facut rost de ele nici in ziua de azi!

Editat de moderator simonette12
Am rugamintea sa respectati pct.2.11 din Regulament.
Multumesc pentru intelegere.
Ultima modificare: Vineri, 4 Mai 2012
MARTA SIMONA PETRE, Avocat
Pai da, ei sunt o companie internationala , iar dvs.sunteti simplu roman. N-aveti sanse sa-i dati in judecata. Nici la ANPC. Ce sa zic? Dvs nu aveti cum face docada solicitarilor dvs. Asa ca ... mergeti mai bine la altii ...


Editat de moderator simonette12
Am rugamintea sa respectati pct.2.11 din Regulament.
Multumesc pentru intelegere.
Ultima modificare: Vineri, 4 Mai 2012
MARTA SIMONA PETRE, Avocat
mergi la protectia consumatorului si poate rezolvi acolo,adica ei vor face control .
Ultima modificare: Vineri, 4 Mai 2012
MARTA SIMONA PETRE, Avocat
nici prin bonul care il detin, care atesta ca eu am platit acel serviciu + foaie printata stampilata si semnata de ei cu data solicitarii seria de cartela numele celui care sa ocupat cu primirea sesizarii ? sau lista care am primit-o pe 4 martie cu 2 3 apeluri pe care ei au trimis-o in
badjocura? amercanii dau marile companii in judecata si se face dreptate si mai cer si daune de sute de mii de dolari sau poate chiar milioane !si la noi nu se poate?

mentionez ca zilele trecute am vazut un articol prin care un cetateam a cumparat o aplicatie de 2 ori de pe apple store si i-a dat in judecata cerand 10 milioane de dolari pe o aplicatie de 1 dolar ! asa marile companii au monopol si se invata sa isi insele clientii! daca dumneavoastra spre exemplu vreti sa activati o extraoptiune de 5 euro ! si cand dati confirmare banii vi se retrag dar extraoptinea nu mai vine !

[Editat - timp de 30 de minute de la publicarea unui mesaj, aveti posibilitatea sa il completati / corectati folosind butonul Editeaza. Multumesc]
Ultima modificare: Vineri, 4 Mai 2012
Ares-3, moderator
Pentru acest gen de probleme exista Comisariatele pentru Protectia Consumatorilor.
Ati spus ca aveti chitanta serviciului cerut, ca ati avut discutii telefonice cu cei de la Relatii cu clientii, deci aveti dovezile afirmatiilor pe care le faceti.

Solutia in cazul dvs. este o reclamatie la Protectia Consumatorilor. In reclamatie puteti ridica pretentii (rezonabile, totusi) iar daca veti motiva convingator ca ati suferit prejudicii, este posibil sa le si primiti.

Aveti aici:

www.avocatnet.ro/content/for...

un model de intocmire a unei reclamatii si tot ceea ce trebuie sa contina pentru a fi luata in considerare.
cererea a fost trimisa impreuna cu atasarea pozelor :bon fiscal + cererea de emitere a desfasuratorului ! sper sa se rezolve ceva in aceasta privinta dar ceea ce nu cred! vriam sa ii citez direct!pentru ca in Romania dupa cum se stie se fac multe aranjamente si autoritatile inchid ochii!unii fura de rup pamantul si altii nu au bani sa isi cumpere o paine ! pentru ca am mai facut o sesizare la ei in urma cu 2 3 ani in urma! referitor la compania rdsiii pentru ca eu semnasem pe un contract de 52 de lei si prima luna mi-a venit 59 ,defapt cred ca stiti problema

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Model de reclamație către comisariatul pentru protecția consumatorului Ares-3 Ares-3 Reclamatiile si sesizarile adresate Comisariatelor pentru Protectia Consumatorilor / Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor pot fi depuse doar ... (vezi toată discuția)
Inregistare factura telefonie mobila gabi.b gabi.b Cum inregistrez (conturi) urmatoarea factura primita de la [EDITAT DE MODERATOR] o societate de telefonie mobila? Abonament si extraoptiuni ... (vezi toată discuția)
Factura incarcata la servicii telefonie laurentzyu24 laurentzyu24 Buna ziua, Numele meu este Laurentiu si de aproximativ o luna de zile ma confrunt cu o problema care la incept a parut sa fie o gluma dar acum tot a devenit ... (vezi toată discuția)