ciobanu mihai, aici nu e vorba de calitate, e vorba de cantitate (respectiv numarul de programe). Daca au fost scoase niste programe, au fost bagate altele.
Programele scoase nu faceau parte din pachetele optionale, ci din pachetul de baza care trebuie sa contina X programe. Chiar daca programele sunt altele, daca acel numar X este acelasi utilizatorul face degeaba reclamatie.
Nu are cum sa il ajute Protectia Consumatorului pe acest motiv, scandalul dintre cele doua companii (stim despre care este vorba) era demult terminat daca ANPC ar fi avut un cuvant de spus in aceasta situatie iar firma de cablu ar fi fost obligata sa reintroduca programele in grila.
Notificarea de reziliere (in caz ca poate sa o faca, deci nu are contract pe perioada determinata) nu este nevoie sa fie vehementa, ea trebuie sa contina atat:
Subsemnatul ...., cod abonat ...., domiciliat in ...., prin prezenta va notific rezilierea contractului de prestări servicii cu nr. ..... din data de ............., incepand cu luna ... 2012.
Semnatura si data notificarii (data care trebuie, cum am spus, sa fie cu o luna inainte de data solicitarii rezilierii).
Notificarea se face in 2 exemplare, unul se expediaza prin posta cu confirmare de primire si unul il pastreaza utilizatorul.
Sa asteptam, poate ne spune totusi
danddd76 ce contract are, altfel lungim topicul in mod inutil.