avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 673 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plecare in strainatate cu contract pe perioada CO
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plecare in strainatate cu contract pe perioada CO

Cum as putea proceda sa plec la munca in strainatate pe perioada CO fara a avea intreruoere in cartea de munca. Lucrez ca profesor si as dori pe perioada CO sa plec cu contract de munca pe 2 luni. Cum as putea proceda?????????
Cei care fac contractul ,vor un formular E112 de la CAS.
Cel mai recent răspuns: DanciMonica , utilizator 22:32, 13 Mai 2012
De ce sa apareti cu intrerupere?Veti figura in continuare cadru didactic cu cim ,chiar daca veti mai incheia inca un contract de munca pe o perioada determinata .
Formularul E 112 se emite în baza Regulamentului Consiliului European (CEE) nr. 1408/71 privind aplicarea regimurilor de securitate sociala în raport cu lucratorii salariati, cu lucratorii independenti si cu familiile acestora care se deplaseaza în cadrul Comunitatii precum si a Regulamentului Consiliului European (CEE) nr. 574/72 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 1408/72.

Formularul E 112 se emite pentru doua situatii:
I. pentru lucratorii si membrii lor de familie care, dupa ce au dobândit dreptul la asigurarea de sanatate într-un stat membru UE, sunt autorizati de casa de asigurari de sanatate din acest stat sa revina pe teritoriul statului membru UE în care îsi au resedinta sau sa-si transfere resedinta pe teritoriul unui alt stat membru;

II. pentru toate persoanele asigurate si membrii lor de familie care sunt autorizati de casa de asigurari de sanatate sa se deplaseze pe teritoriul unui alt stat membru UE pentru a primi acolo tratamentul adecvat starii lor de sanatate.