Acum doua zile am mers la o statie peco si am solicitat alimentare cu motorina.
Angajata a alimentat cu benzina in loc de motorina, timp in care eu asteptam la casa sa achit. Dupa un 1 Km masina a inceput sa faca probleme si m-am intors la statie.
Au chemat mecanic ce a golit instalatia de benzina si m-a asigurat ca nu voi avea probleme, insa dupa doua zile masina a inceput sa trepideze destul de urat.
In conditiile in care necesita reparatii, ce trebuie facut pentru a imi recupera prejudiciul?
Mentionez ca am trimis o sesizare catre companie la care nu am primit inca raspuns.
Sesizarea catre PECO trebuia facuta in scris cu numar de inregistrare, pentru a primi raspuns in termen de 30 de zile de la data inregistrarii, conform OG nr. 27/ 2002 aprobate prin Legea nr. 233/ 2007.
Nu primiti raspuns in 30 de zile faceti o plangere prealabila la seful PECO conform Legii nr. 554/ 2004 a contenciosului administrativ, apoi puteti actiona in justitie si cere daune materiale.
Probabil ca mai aveti bonul fiscal de la statia PECO pe care sa scrie ca ati alimentat cu benzina.
Procurati de la mecanic un document scris din care sa rezulte operatiile efectuate de acesta pentru a va salva motorul.
Mergeti intr-un service autorizat sa va puna un diagnostic si sa va emita un document scris.
Daca raspunsul companiei nu va satisface (nu va despagubeste corespunzator) actionati in instanta compania in solitar cu angajata, solicitand plata cheltuielilor dvs. pentru reparatii (conform deviz intocmit de catre executantul reparatiei, factura si chitanta) si daune morale pentru prejudiciul cauzat.
Un avocat va poate sfatui si reprezenta in instanta, referitor la recuperarea pagubelor.