Buna seara,
In urma cu aproape doua saptamani am cumparat un PC de la o societate. Mi-a fost instalat Windows XP, ajuns cu el acasa, nu a mai pornit. Mentionez ca sistemul l-am cumparat din alt oras fata de cel in care locuiesc, deci, dute inapoi in orasul respectiv, da aparatul la service-ul unitatii care era in alta parte, ... plimbari.... Masina proprie. Dar pana la urma nu asta conteaza. La service mi-au spus ca a cazut sursa, ca dureaza 3 (trei) zile, ca trebuie sa o trimita la Bucuresti sa o repare (desi eu nu m-am folosit deloc de ea) , ca asta e "politica lor " , sa repare la Bucuresti - politica in defavoarea clientului. De atunci ii sun din doua in doua zile (ca mi-e mie rusine sa nu par prea insistent) si imi zic ca nu a aparut inca (ca au avut probleme cu curieratul, ca nu au avut un transport intreg , etc).
Spuneti-mi va rog , cum e mai bine sa procedez, sa ma duc la ei si sa cer sa-mi dea banii inapoi pe PC (daca am vreun temei legal), sau sa ma adresez la OJPC.
Va multumesc anticipat.
In 15 zile sunt obligati sa va rezolve situatia.
Puteti sa formulati o reclamatie la OPC dar sa solicitati si inlocuirea produsului: plimbat la Bucuresti, reparat, nu aveti garantia ca veti avea un PC bun.
Le puteti spune ca ii vei actiona si in judecata, daca nu inlocuiesc produsul.
Am cumparat un aparat foto marca BENQ, de la "ALTEX " str. I. Mihalache. La cumpararea produsului nu am fost informat asupra faptului ca bateriile electrice se descarca numai dupa cateva fotografii. In plus, nu il pot folosi deoarece nu are instructiuni de folosire complete. In pachet am gasit doara cateva randuri. CD-ul nu contine traducerea instructiunilor si in limba romana. Am solicitat vanzatorului si dupa cateva zile de interventii mi s-a spus ca nu are nimeni aceste instructiuni in lb.romana.
Am solicitat inlocuirea cu alt aparat similar, cu acumulator si incarcator separat. Am primit raspuns de a ma adresa la service si daca este defect din fabricatie, poate fi inlocuit. Totusi, nu pot folosi aparatul, din vina exclusiva a furnizorului. Cui ma pot adresa? Va multumesc! Tony.
În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci aveţi dreptul să depuneţi o reclamaţie la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Primirea reclamaţiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic.
Garantie produs electric
MMV
Am cumparat o pompa electrica de la un supermarchet, binenteles la prima folosire s-a defectat, cei de la magazin cind am intrebat de garantie mi-au spus ca in ... (vezi toată discuția)