Buna ziua-de curand am inchiriat un spatiu comercial de la o persoana fizica care nu poate elibera factura pt plata chiriei lunare-eu sunt pfa iar cand am achitat chiria mi-a dat o dispozitie de plata pe care mi-a zis sa o inregistrez in rjp-problema e ca pana acum nu am avut de-a face cu asa ceva si nu stiu cum sa o inregistrez-pana acum la rubrica(DOCUMENTUL,NR ,FEL)treceam ne de factura si chitanta iar la rubrica (FELUL OPERATIEI,EXPLICATII)treceam denumirea firmei-acum nu mai stiu cum sa procedez corect...va rog sa ma ajuati...multumesc
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.