Am cumparat un laptop si nu sunt multumit de el, nu e stricat, doar ca are putin joc bateria si motivul principal pentru care as vrea sa-l schimb e pentru ca e foarte galagios.
Am facut cerere la mai putin de 24 de ore de la cumparare si mi-au spus ca in 72 de ore ma vor contacta.
Dupa 48 ore am sunat informativ sa vad daca au primit raspuns, iar seful de magazin era foarte iritat si mi-a spus ca nu crede ca se poate face ceva si sa nu mai insist ca am si mai putine sanse.
Acum necunoscand exact legea pentru protectia consumatorului va intreb daca se poate face ceva?
Ma interesa in special sa-l schimb cu unu mai scump, dar la cum s-a purtat conversatia cu seful de magazin ma gandesc chiar sa cer banii inapoi.
[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
In opinia mea depinde de politica firmei pentru ca Legea 449/2003 republicata prevede ca prima obligatie a vanzatorului in astfel de situatii, aducerea produsului la conformitate - deci v-ar putea trimite cu laptopul in service-ul cu care au contract ca sa elimine acel mic joc al bateriei.
In privinta zgomotului care este mai mare decat v-ar placea, nu stiu in ce masura acesta poate fi considerat un defect - ar trebui sa gasiti in caracteristicile tehnice cat ar trebui sa fie si sa masurati cat este in realitate, ca sa puteti demonstra ca produsul nu corespunde calitativ descrierii.
Ar fi bine sa incercati tot cu vorba buna, faptul ca doriti sa cumparati unul mai scump ar putea sa fie in avantajul dvs.