avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 502 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare sau schimbare produs cu unul mai scump.
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare sau schimbare produs cu unul mai scump.

Buna ziua,

Am cumparat un laptop si nu sunt multumit de el, nu e stricat, doar ca are putin joc bateria si motivul principal pentru care as vrea sa-l schimb e pentru ca e foarte galagios.
Am facut cerere la mai putin de 24 de ore de la cumparare si mi-au spus ca in 72 de ore ma vor contacta.
Dupa 48 ore am sunat informativ sa vad daca au primit raspuns, iar seful de magazin era foarte iritat si mi-a spus ca nu crede ca se poate face ceva si sa nu mai insist ca am si mai putine sanse.

Acum necunoscand exact legea pentru protectia consumatorului va intreb daca se poate face ceva?
Ma interesa in special sa-l schimb cu unu mai scump, dar la cum s-a purtat conversatia cu seful de magazin ma gandesc chiar sa cer banii inapoi.

[Editat - pe forum nu este permisa postarea numelor persoanelor fizice sau juridice cu care aveti probleme. Multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Joi, 24 Mai 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 15:15, 24 Mai 2012
In opinia mea depinde de politica firmei pentru ca Legea 449/2003 republicata prevede ca prima obligatie a vanzatorului in astfel de situatii, aducerea produsului la conformitate - deci v-ar putea trimite cu laptopul in service-ul cu care au contract ca sa elimine acel mic joc al bateriei.

In privinta zgomotului care este mai mare decat v-ar placea, nu stiu in ce masura acesta poate fi considerat un defect - ar trebui sa gasiti in caracteristicile tehnice cat ar trebui sa fie si sa masurati cat este in realitate, ca sa puteti demonstra ca produsul nu corespunde calitativ descrierii.

Ar fi bine sa incercati tot cu vorba buna, faptul ca doriti sa cumparati unul mai scump ar putea sa fie in avantajul dvs.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Protectia consumatorului - returnare produse fara niciun motiv serios flori_09 flori_09 Buna ziua , am si eu o intrebare si va multumesc anticipat pentru raspunsuri. Un client poate returna un produs cumparat daca produsul nu are nici un defect? ... (vezi toată discuția)
refuza sa-mi schimbe un produs cumparat de 24 de ore anticoade anticoade Buna ziua. Am cumparat un acumulator{baterie} auto din magazinul carrefour .Am primit la cumparare bonul, apoi cu bonul am fost la receptie clienti unde am ... (vezi toată discuția)
Problema service laptop cristina_2013 cristina_2013 Buna ziua, Acum cateva luni am cumparat un laptop care s-a stricat. Fiind in garantie, l-am lasat la firma de la care l-am cumparat pentru a fi trimis la ... (vezi toată discuția)