De foarte multi ani am contract la o firma de telefonie mobila . De un an si ceva nu mai am semnal si nu se poate vorbi nici pe telefonul meu , nici pe al sotiei si nici ale colegilor de serviciu.Cand i-am sunat si le-am spus in repetate randuri ca nu avem semnal la serviciu mi s-a spus de la respectiva firma ca in zona de frontiera semnalul este limitat dar durerea este ca atunci cand merg in Bulgaria am semnal si pot vorbi fara probleme fara sa-mi intre vreo firma bulgareasca de telefonie pe telefon aratandu-mi celula unde ma aflu. Suntem nevoiti sa ne luam cartele de la alte firme desi sunt platitor de abonament de 15 ani si timp de 12 ore la serviciu nu ne putem folosi telefoanele.Am luat un telefon pe prelungire de abonament si le-am spus ca nu mai platesc factura daca nu am semnal pe telefoane . Ce se poate intampla daca nu le mai platesc afctura ?
Nu va sfatuiesc sa faceti acest lucru fara sa faceti intai o sesizare firmei respective, va pot intrerupe accesul in retea.
Reclamatie la Protectia Consumatorilor este recomandat sa faceti doar daca incercati rezolvarea pe cale amiabila a problemei si sunteti refuzat sau ignorat; la reclamatie este bine sa fie atasate dovezi ale faptului ca nu v-au fost luate in considerare nemultumirile.