avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 364 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permisul mi-a fost retinut intrucat am fost depistat ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permisul mi-a fost retinut intrucat am fost depistat conducand sub influenta alcoolului

sa incep cu inceputul in luna ianuarie am fost oprit de organele de politie brasov care spre ghinionul meu consumasem o cantitate mica de alcool ,am fost depistat la proba in aerul espirat cu 0.45 si la spital la prima proba 1,0 si la a doua dupa o ora cu 0,8...ce vreau sa stiu eu am categoriile luate in romania si a fost preschimbat in italiala dupa care am mai dat si altele cat. acolo care defapt lucrez ca sofer pe camion ...acum este dilema nu cred ca am vreo sansa sa il prlimesc pana la 1 iunie pentru ca trebuie sa incep munca intrucat mi sa facut dosar penal si dosarul este la procuratura ...am fost am depus si un memoriu ca nu am mai avut alte abateri dar de 3 saptamani de cand a ajuns la procuror nu am primit nici un raspuns si cred ca o sa ma trimita in judecata care pe perioada cat timp se desfasoara procesul pot sa circul pe teritoriul italiei si daca ma opreste sunt deja trecut in baza de date a lor sau numa dupa ce se termina procesul de suspendare ...sau daca le spun ca l-am pierdut si urmeaza sa imi scot altul in cel mai scurt timp ...este posibil sa verifice pe loc sau dureaza ...
Ce va pot eu sugera este sa nu dati pemisul pierdut. Veti fi descoperit si riscati un nou dosar penal, care va va tine departe de meseria de sofer mai mult timp.
Va sfatuiesc sa nu procedati asa,riscati in cazul in care santeti depistat un dosar penal si in Italia pentru conducerea pe drumurile publice fara a poseda permis.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură