avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 798 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Recuperare cheltuieli la contestarea PV-ului
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Recuperare cheltuieli la contestarea PV-ului

Bună ziuă,

Sunt doar un elev de clasa a XII-a care vă va prezenta o situaţie juridică generală, aceasta fiind însoţită bineînţeles de o nelămurire al cărei răspuns sper să îl obţin de la dumneavoastră.

Persoana X primeşte la domiciliu un proces verbal de constatare a contravenţiei care atestă fapta Y produsa la momentul Z, cu câteva zile in urmă.
Fapta Y nu există (cauza PV-ului fiind o posibilă eroare umană de introducere a unor date de identificare, fapt irelevant de altfel). Există dovezi suficiente sub formă de înscrisuri.

ªtiu ca persoana X poate contesta PV-ul pe baza dovezilor, obţinând anularea acestuia şi implicit a contravenţiei.

Nelămurirea :
ÎN CE FORMÃ se recuperează/compensează şi CUM următoarele pierderi aferente procesului de rezolvare a problemei survenite fără nicio vină a persoanei X :

1. disconfortul creat
2. timpul pierdut
3. banii pentru deplasări, consumabile (hârtie, cerneală etc.), taxe poştale etc.
4. altele evidente pe care consideraţi că le-am neglijat

Vă rog să imi răspundeţi în funcţie de următoarele cazuri generate de punctul ,,2." :

Cazul I : există chitanţe pentru fiecare foaie, litru de benzină etc. (ceea ce ar fi penibil)
Cazul II : nu există astfel de dovezi pentru bunurile de la punctul ,,2."

Vă mulţumesc.
Ultima modificare: Luni, 21 Mai 2012
Robert-Daniel, utilizator
Cel mai recent răspuns: Robert-Daniel , utilizator 18:33, 21 Mai 2012