Buna! Imi poate trimite cineva un model de Decizie de numire a Comisiei de receptie si punere in functiune a mijloacelor fixe achizitionate de societate?
PROCES-VERBAL DE PUNERE ÎN FUNCŢIUNE (Cod 14-2-5/b)
I. DATE GENERALE
1. Comisia de recepţie convocată la data de ............................... şi-a desfăşurat activitatea în intervalul: ....................................
II. CONSTATÃRI
În urma examinării documentaţiei prezentate, a rezultatelor probelor tehnologice şi a cercetării pe teren a lucrărilor executate s-a constatat:
1. Documentaţia tehnico-economică prevăzută în Regulamentul de efectuare a obiectivelor de investiţii a fost/nu a fost prezentată integral comisiei de recepţie, lipsind: ............................................................ ...............................................................................
2. În perioada ................ au fost efectuate probele tehnologice ale utilajelor şi instalaţiilor aferente capacităţii pentru exploatarea normală a instalaţiilor şi utilajelor tehnologice şi asigurarea calităţii produselor, conform documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici aprobaţi.
3. La data recepţiei, nivelul atins de indicatorii tehnico-economici aprobaţi este următorul: ......................................................
4. Costul lucrărilor şi al cheltuielilor pentru efectuarea probelor tehnologice, aşa cum rezultă din documentele prezentate, este de .......... lei.
5. Valoarea produselor rezultate în urma probelor tehnologice, care se pot valorifica, este de .................. lei.
6. Valoarea de înregistrare a fondurilor fixe ce se pun în funcţiune (sau se dau în folosinţă) este la data recepţiei de ................ lei.
7. Alte constatări.
III. CONCLUZII
1. Pe baza constatărilor şi concluziilor consemnate mai sus, comisia de recepţie în unanimitate/cu majoritate de păreri hotărăşte:
ADMITEREA RECEPŢIEI PUNERII ÎN FUNCŢIUNE A CAPACITÃŢII:
...............................................................................
2. Comisia de recepţie stabileşte că, pentru o cât mai bună exploatare a capacităţii puse în funcţiune, mai sunt necesare următoarele măsuri:
...............................................................................
...............................................................................
...............................................................................
3. Prezentul proces-verbal, care conţine ......... file şi ................ anexe, numerotate cu un total de .......... file, care fac parte integrantă din cuprinsul acestuia, a fost încheiat azi ................ în trei exemplare originale.
Prin prezenta decizie, administratorul societatii …………………............................................................ , domnul ……………………..........….. constituie comisia de inventariere in conformitate cu prevederile Legii 82/1991 in vederea efectuarii inventarierii patrimoniului la
data de ___________________________, formată din:
1. ___________________________________________________, în calitate de preşedinte
2. ___________________________________________________, în calitate de membru
3. ___________________________________________________, în calitate de membru
Administratorul societăţii decide ca:
• preşedintele comisiei de inventariere va fi ……………………………….
• gestiunile supuse inventarierii vor fi: mijloace fixe, materii prime şi materiale, obiecte de inventar, marfă, ambalaje, materiale aflate la terţi, bunuri primite în custodie, mijloace băneşti şi alte valori, creanţe şi datorii,
Efectuarea inventarierii se va face în zilele de ……..................................……………… .
Prezenta decizie va fi adusă la cunoştinţa persoanelor de mai sus.