avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 293 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... in situatia de a plati servicii de care nu am ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

in situatia de a plati servicii de care nu am beneficiat

Eram clientul unei companii care presteaza servicii de telefonie si internet.De mai bine de 13 ani,aveam contract doar pt serviciul de telefonie, de vreo 8 ani un anumit serviciu de internet,iar in urma cu aproximativ 1 an si 6 luni,am semnat un contract prin care beneficiam de un nou serviciu de internet(contract semnat pe 3 an)...
Am inceput sa am probleme cu serviciul de internet,am facut reclamatii succesive,s-au facut 3 verificari ale problemei(au venit acasa reprezentati ai companiei si au facut verificarile) dar problema nu s-a putut rezolva.
Ina ceasta situatie am hotarat(chiar si la sugestia reprezentantilor companiei) sa renunt la contract(lucru pe care-l puteam face,avand in vedere ca acel contract specifica faptul ca in situata in care compania nu-si onoreaza clauzele contractuale- lipsa de prestare a serviciilor sau prestare necorespunzatore,se poate rezilia contractul).
Mi s-a dat un proces verbal,semnat de cei care au facut verificarile.Impreuna cu acel proves verbal+toate aparatele(modem,splitter,etc care mi-au folosit la accesarea internetului) tatal meu(caci pe numele lui este contractul) s-a prezentat la compania respectiva,solicitand incetarea contractului privind internetul,si totodata si al serviciului de telefonie.
Doamna de acolo a precizat ca serviciul de telefonie nu-l poate inchide decat de la data de 8 noiembrie,fapt pe care l-am acceptat.
Normal ar fi, ca odata ce am inapoiat toate echipamentele,am dus procesul verbal,s-a completat cerere,etc.sa nu mai platesc nimic catre acea companie,nu?
Stiam ca mai trebuie sa platim serviciul de telefonie,pana in data de 8 noiembrie.
In luna urmatoare, a venit factura de la compania respectiva,care ne factura pe langa serviciul de telefonie si serviciul de intrenet(pe care nu l-am mai folosit de o luna).Asta ca si asta(credeam ca am scapat), dar azi(la 2 luni de la incheierea colaborarii cu acea companie), ne vine o alta factura, care ne factureaza atat servicul de telefonie,cel de internet cat si un alt serviciu pe care nu l-am avut niciodata.Valoarea facturii este de 272,78 lei.Nu am platit aceasta suma nici cand foloseam cele doua servicii,dar trebuie sa o platesc acum cand din luna octombrie nu mai folosesc absolut nici un serviciu de la acea companie.
Ce trebuei sa fac in aceasta situatie?
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 02:34, 30 Decembrie 2008
Scrieti o cerere de a va fi anulate facturile respective. Explicati despre ce e vorba si amintiti despre procesul verbal respectiv, despre data rezilierii contractului pt Internet... Cererea sa o scrieti in dublu exemplar si sa insistati pt nr de inregistrare si pe exemplarul dv. Apoi, din 15 in 15 zile, mai lasati cate o cerere (revenire la cererea din data...) – daca nu primiti raspuns la cea initiala (toate cu nr de inregistrare). Nu glumesc!
Nu lasati timpul sa treaca!

Poate aveti noroc si va rezolva repede... Mie mi-au trebuit 4 luni sa conving o asemenea companie sa nu mai trimita facturi pt serviciul de televiziune prin cablu, la care renuntasem cu 7 ani in urma (facusera o reactivare a tuturor contractelor existente la un moment dat!). Ce a fost dragut...? La un an dupa facturi primite pt servicii de care nu beneficiam am incheiat un contract pt TV prin cablu, dar a trebuit sa umblu pe la ei pt a-i convinge sa... imi trimita facturi!
:slap:
ce companii "dragute"...
Vreau sa va mai intreb daca exista o cerere tip de anulare a facturilor,la sediul companiei,sau trebuie formulata de noi? Va intreb pentru ca respectiva companie nu(mai) are sediu in orasul nostru,si daca mergem pentru a anula facturile si pt a depune alta cerere, am vrea sa mergem pregatiti(ca sa nu avem drumuri in plus-cine stie ce alte "minuni"ne vor mai cere).
Din cele spuse de d-voastra,s-ar putea sa urmeze si alte facturi,cu penalizari probabil...Ideea e sa nu ne facem probleme in privinta platii lor,nu?Sunt putin nelinistita,pentru ca exact cheltuieli in plus nu ne doream.

Cu respect,
Laura Pop
mi se pare mie,sau de discutiile privind Protectia consumatorului, garantii si probleme asociate produselor si serviciilor , nu este interesata multa lume?De ce?
Si aici avem nevoie de ajutor...Sau nu?
Da, exista posibilitatea sa soseasca si alte facturi... Probabil ca, mutandu-se, si acestia au incurcat borcanele (uneori cred ca o fac intentionat, pt a scoate bani fara a presta servicii, pe principiul "daca merge...).
Unele companii au formulare standard pt... diverse cereri.
Daca scrieti dv cererea (in dublu exemplar) nu e o problema. Mergeti la sediul companiei si, daca va ofera un formular il completati la fatza locului... Ideea este sa obtineti nr de inregistrare.
Nu aveti un nr de telefon al lor? Poate e scris pe factura; sa reclamati si telefonic – pana duceti cererea...
Sa luati cu dv orice document aveti de la respectiva companie (eventual sa faceti cate o copie – daca trebuie sa lasati ceva acolo... si problema nu se rezolva totusi – sau faceti xerox acolo, daca va cere sa lasati ceva...). E mai bine sa aveti hartii in plus decat sa va lipseasca.

P.S. Despre interesul pt acest forum... Legislatia tocmai s-a schimbat in anumite puncte...
Ultima modificare: Vineri, 19 Decembrie 2008
trope_doi, utilizator
De mutat,defapt de desfintat sediul ,au facut-o de cativa ani(din lipsa de clienti).
Oricum abia luni o sa ajung la sediul companiei,si o sa incerc sa rezolv situatia(desi am sentimentul ca datorita faptului ca nu vom plati facturile,vor urma si alte probleme). Mai cunosc si alte persoane,care au patit ceva asemanator(la ei povestea tine de 3-4 luni),doar ca in cazul lor implica doar serviciul de telefonie,prin urmare o suma mai mica de platit.Ei au achitat facturile din teama consecintelor(penalizari,chiar judecata...).Au depus si ei mai multe cereri(nu stiu daca au fost atenti la nr de inregistrare,daca au facut mai multe exemplare dupa cereri,etc)dar deocamdata nu s-a solutionat nimic in cazul lor.
Tatal meu cand s-a prezentat la sediul companieii,pt a solicita incetarea colaborarii,a lasat echipamentele si procesul verbal, fara sa primeasca insa vreo dovada a acestui fapt.Nu a facut nici copie dupa procesul verbal predat,nici dupa cererea completata;de nr de inregistrare nici nu ma vorbesc...Nici nu i-a trecut prin minte ca ar putea urma asa ceva.Nu stiu cum se vor sfarsi lucrurile
Sper sa fie totul bine.
Ultima modificare: Vineri, 19 Decembrie 2008
plaura, utilizator

Alte discuții în legătură

Companiile de telefonie au obligatia de a trimite lunar factura? PUSA.ES PUSA.ES Mama mea a avut un contract cu RCS/RDS pentru internet pana in ianuarie 2017, pentru cablu depasise perioada de 2 ani si se putea renunta la servicii, si un ... (vezi toată discuția)
Taxa de reziliere impusa de firma de cablu/internet ContSters247399 ContSters247399 buna ziua, v-as ruga sa imi spuneti daca este legala taxa de reziliere a contractului inainte de termen. situatia mea sta astfel: am cerut rezilierea ... (vezi toată discuția)
Probleme companie cablu si internet cosminsalagean cosminsalagean Cer sfatul in legatura cu o problema pe care o am si de un an de zile nu am reusit sa o rezolv. In luna mai a anului 2010 a venit un baiat la mine la usa si a ... (vezi toată discuția)