Buna seara!
Am achizitionat un program de contabilitate pentru o firma nou infiintata si acum trebuie configurat. Am creat cateva gestiuni, iar acum urmeaza sa introduc facturile pe care le-am strans pana acum. Ce trebuie facut mai intai? Trebuie a introduc facturile....sa fac nota de receptie....cum e procedeaza? Multumec!
in general, ar trebui sa se introduca fct. de cumparare (mai toate programele genereaza si NIR-ul la acest pas), apoi vanzarile, casa, banca... Detaliile concrete ar trebui sa vi le dea furnizorul programului sau poate scrie in manual.
in general, ar trebui sa se introduca fct. de cumparare (mai toate programele genereaza si NIR-ul la acest pas), apoi vanzarile, casa, banca... Detaliile concrete ar trebui sa vi le dea furnizorul programului sau poate scrie in manual.
Multumesc pentru raspuns. Manualul este foarte succint elaborat...putine informatii gasesc in manual. Cred ca cel mai bine e sa contactez furnizorul prin suport online.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.