Buna seara!
Am achizitionat un program de contabilitate pentru o firma nou infiintata si acum trebuie configurat. Am creat cateva gestiuni, iar acum urmeaza sa introduc facturile pe care le-am strans pana acum. Ce trebuie facut mai intai? Trebuie a introduc facturile....sa fac nota de receptie....cum e procedeaza? Multumec!
Buna seara, pentru un raspuns detaliat este necesar sa dati mai multe amanunte ca de exemplu ce nivel de experienta aveti, ca sa stim ce amanunte va putem da ar fi ideal sa spuneti si ce program ati achizitionat pentru ca multi dintre noi lucreaza deja cu "saga" sau "mentor". Un lucru este clar ca trebuie sa va generati niste articole contabile in functie de obiectul de activitate, iar pentru inceput, fara sa cunosc mai multe detalii, va pot spune ca primele operatiuni obligatorii pe care le veti face sunt inregistarile privind constituirea capitalului subscris si varsat in banca si apoi cheltuielile de constituire pe care le veti amortiza in timp. Imi pare rau ca nu pot sa va dau mai multe sfaturi pentru ca eu la aceasta ora fac bagajul pentru plecarea in concediu, voi lipsi de maine dimineata 10 zile si acolo unde merg nu voi avea acces la internet.
Va doresc mult succes si sunt convinsa ca prin intermediul acestei comunitati laudabila veti gasi spijinul necesar.
Tine-ti aproape de "avocatnet" si nu veti regreta.
Sanatate si putere de munca tutror.