avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1062 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Identificare hoti
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Identificare hoti

Buna ziua,
Lucrez ca receptioner la un hotel; in fiecare zi se trimite o copie a fiselor de cazare la politie si se pare ca unul dintre clienti era urmarit pentru escrocherie. Prin urmare, deoarece eu i-am cazat, am fost chemat la politie pt. ai identifica pe baza unor poze.
Intrebarea mea este: care este procedura urmatoare in cazul in care ii identific, adica e posibil sa fie nevoie sa dau vreo declaratie sau sa fiu citata la tribunal? Cum as putea proceda, legal, pt a fi cat mai putin implicata in acesta situatie deoarece nu vreau ca pt viitor sa fiu nevoita sa ma tem ca cineva imi va face rau mie sau familiei mele. Va multumesc.
Da, este posibil să mai fiţi solicitat pentru alte dăţi. Solicitaţi protejarea identităţii dvs. , expunând motivele pentru care doriţi acest lucru.
Va multumesc pentru raspunsul Dvs.
Idea este ca problema legata de cazarea celor cautati s-a intamplat acum vreo cateva luni si imi aduc aminte doar putine lucruri despre ei. In acest timp am fost sunata de un anume comisar pe telefonul mobil de 2 ori si chestionata, iar de fiecare dat mi se spune ca va reveni pt a stabili o intalnire, lucru care mi se pare foarte deranjant. Este normal acest lucru? Ma gandesc ca ar trebui sa primesc o hartie acasa, iar inca un lucru care nu il stiu este acela de rolul pe care il am eu in toata aceasta poveste. Care este calitatea mea in acest dosar? Eu eram la munca si imi faceam datoria. As vrea sa nu mai fiu deranjata la telefon din timpul meu liber, ar fi o problema daca i-as raspunde in acest fel Dl. comisar? Nu ar trebui sa fie o procedura, stiu eu, pt ca nu mi se pare ok sa ceara detalii la telefon.