In cazul cesiunii partilor sociale (se vinde o soc.com.SRL) trebuie predate si toate documentele contabile de pana acum si in baza carui art.de lege? Daca urmeaza vreun control la noua firma pt. perioada precedenta (sa zicem ultimii 5 ani), in mod legal vechiul administrator si director economic are raspunderea inregistrarilor efectuate. De unde pot sti eu daca predau toate actele, ca nu lipsesc ulterior din ele, la control sau ca le mai gasesc in acelasi stadiu in care le-am predat? (ma gandesc ca se poate inlocui vreo fila, ca sa nu spun ca ar trebui numerorate toate filele din vreo 40 bibliorafturi, nu?!!!)
Intrebare: sunt obligata sa predau toata documentatia contabila?
Multumesc!
Raspunderea pentru corectitudinea actelor intocmite va apartine. In mod normal arhiva trebuie predata la noul sediu al societatii, careia ii revine sarcina pastrarii acesteia in conditiile legii. Partea proasta este ca de 20 de ani mai nimeni nu mai arhiveaza corect documentele firmei.Pentru a fi sigura ca nu se umbla in actele predate vor trebui arhivate si predate cu proces verbal.