In 7.12.2008 am condus un Mitsubishi Colt in Cluj-Napoca si, pe timp de lapovita, intuneric perfect si carosabil murdar, am lovit o batranica frontal, in zona unei treceri de pietoni. Am anuntat imediat Politia si Ambulanta.Alcool 0. Nu credeam ca mie mi se poate intampla asa ceva si am fost in stare de soc in seara aceea si catava vreme dupa. Politistii au mentionat ca era lapovita si carosabilul murdar , dar ca “era vizibilitate buna in conditiile de iluminat public”
Accidentul Carosabilul era murdar trecerea pe asfalt nu se vedea.Politistii au fotografiat-o de deasupra cu blitul si se vede. Indicatorul rosu pt. pietoni de presemanlizare este cazut din cuie si e paralel cu pamantul fiind neobservabil lucru consemnat si fotografiat de politisti.
Eu am mers cu viteza foarte mica fiind conditii grele ( se intampla in Clujul aglomerat) si nu erau urme de farnare.Am ABS. Masina mea a ramas oprita la 2,8 m de desenul zebrei si la 1,8 m de linia care delimiteaza trecerea. La viteza aceasta nu cred ca am lovit/o pe trecere.
Martori Din pacate nu exista martori! Am dat anunt la ziar si nu m-a sunat nimeni! Batranica a spus ca a fost pe trecere ,dar si ea a fost informata ca ar fi avut de platit spitalizarea, medicamentele, eventual masina…Era imbracata total in negru ca o Ninja. Saracuta acum 2 ani ii murise sotul… Pe dreapta si pe langa trecere erau parcate masini. Politisti nu le-au consemnat in procesul verbal iar eu dupa ce am lovit batranica nu m-am miscat de langa ea incarcand sa o ajut( mi-era frica sa nu moara in acel moment) si nu am putut sa iau nici numarul masinii care m-a orbit din fata nici al masinilor parcate.
Cel mai important lucru pentru rog ajutor public. Indicatorul propriu-zis albastru este foarte greu vizibil noaptea.Pe lapovita practic invizibil. Este un indicator cutie cu sarme, vizibil ziua , dar care nu este iluminat din interior ! Deasemenea nu are vopsea reflectorizanta. Politistii nu au scris ca e foarte greu vizibil!
Un politist imi spune ca in Romania nu prea se intampla sa existe cuplpa administratorului de drum. Mai ales acum cand primarul Clujului a ajuns premier!
Totusi. Este foarte posibil ca accidentul sa fi fost dincolo de trecere, iar daca a fost pe trecere, in acele conditii trecerea sa nu se vada efectiv.
Victima Initial doctorii au spus ca am noroc ca are numai niste contuzii dar la radiografie a aparut ca are fractura ramura ilio si ishopubiana bilaterala si ruptura tendon cvadricipital stang plus alte contuzii nesemnificative. Oare cate zile ia de la IML?
A fost operata de tendon ,iar doctorul a spus ca la bazin nu se impune operatie. Batranica se vindeca greu si nu prea coopereaza. Este neoprotestanta si are tendinta de a se lasa in voia Domnului fara a face eforturi prea mari de a merge. De asemeni i-a placut mai mult la spital decat acasa unde nu este cine sa o ingrijeasca , desi are 7,8 copii dar toti la casele lor si cu serviciu. La spital doar eu am fost cu “plicurile” la doctori, anestezisti si asistente fiindca am aflat ca daca nu se face bine si primeste peste 60 de zile nu mai e posibila impacarea partilor. Ea verbal spune ca nu doreste sa imi faca nici un rau, si sa stau linistit , dar nici nu vrea sa imi comunice o suma de bani “pana cand o sa vad cum ma mai simt”. Are 65 de ani, e grasa si probabil osteoporotica fiind victima altor fracturi nu demult. Am dat bani mai multi ca pentru mama mea la spital si i-am mai facut rost de medicamente anticoagulante de vreo 20 de milioane. Am fost informat ca daca nu depune plangere in 60 de zile nici nu se mai incepe urmarirea penala impotriva mea. Exista insa posibilitatea sa nu se faca bine repede, sa fie influntata negative de rude care ar putea vrea bani multi,multi… Expertiza tehnica sau experimental judiciar se face doar daca se incepe urmarirea penala? La serviciul meu pot am mizerii intre timp, credibilitate, onorabilitate etc…
Ce se poate face in asemenea situatie? Va multumesc mult si Sarbatori Fericite pentru toti ! ( Eu am putin parte de ele!)
Si dumneavoastra sa aveti parte de un an mai bun. Si incercati sa treceti peste acel nefericit eveniment. Viata merge inainte si nu trebuie sa conduceti cu frica-n san, redeveniti acelasi sofer de inainte de accident.
La multi ani!