avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 628 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... schimbare adresa corespondenta
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

schimbare adresa corespondenta

Buna ziua!

Va rog sa ma ajutati intr-o chestiune relativ simpla, insa indelung dezbatura in asociatia noastra: cine trebuie sa anunte modificarea adresei de corespondenta la furnizorii de servicii: administratorul (care oricum merge sa achite respectivele facturi) sau presedintele?

Pana acum, nu stiu din ce motiv, facturile ajungeau la vechiul administrator, delegat de catre FAPR, insa orim sa schimbam acest lucru, astfel incat toate facturile sa ajunga pe adresa asociatiei, de unde sa fie ridicate de catre administrator.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 21:43, 26 Iunie 2012
procedura ar fi urmatoarea; convocati urgent o sedinta a comitetului executiv, in sesiune extraordinara, discutati, analizati, decideti...in baza deciziei comitetului fixati adresa la care doriti sa vina corespondenta si fixati si atributiunile clare ale administratorului, chiar daca acestea sunt mentionate prin legea 230/2007. Administratorul trebuie sa fie mandatat sau delegat de catre comitetul executiv al asociatiei si in nici un caz de catre FAPR sau alte "foruri" mai mult sau mai putin reprezentative.
In temeiul disp art 31 di L nr 230/2007
Presedintele asociatiei de proprietari reprezinta asociatia in derularea contractelor si isi asuma obligatii in numele acesteia
El reprezinta asociatia de proprietari in relatiile cu tertii

In situatia expusa,este necesar ca presedintele de asociatie sa intocmeasca adrese catre furnizorii de servicii si terti cu care asociatia detine raporturi juridice,prin care sa solicite comunicarea facturilor si alte documente la noua adresa
Pe de alta parte administratorul de imobil fiind angajatul asociatiei de proprietari detine limita de competenta sa execute dispozitii si hotarari ale adunari generale,ale presedintelui si ale comitetului executiv.
Conform Legii 230/2007 Art. 31 (1), presedintele asociatiei de proprietari reprezinta asociatia in derularea contractelor el reprezinta asociatia de proprietari in relatiile cu tertii.
Presedintele trebuie sa mearga sa semneze noile contracte si sa le stampileze (stampila sta la presedinte!!), si este bine ca presedintele sa aiba si o copie dupa hotararea adunarii generale in care a fost numit (poate ii cere cineva).
thran a scris:

Presedintele trebuie sa mearga sa semneze noile contracte si sa le stampileze

Atentie! Autorul topicului nu a facut precizarea ca au avut loc schimbari referitoare la adresa asociatiei de proprietari,ci, a afirmat strict "facturile ajungeau la vechiul administrator",situatie care determina incheierea de noi contracte cu furnizorii de servicii

Ultima modificare: Marți, 26 Iunie 2012
ynocentta, utilizator
Am inteles @ynocentta, dar daca se schimba adresa poate este necesar sa se schimbe si contractul, nu am nimic impotriva sa ajunga acolo si sa constate ca are nevoie de stampila, de decizia de numire al presedintelui, eu vb din propria experienta cand am ajuns sa schimb DOAR adresa si nu am avut stampila, oricum daca este atat de grea o stampila si un PV ...

Alte discuții în legătură

Functia de vicepresedinte si secretar aecobob aecobob Buna ziua Va rog sa ma lamuriti ce presupune, practic, functia de vicepresedinte la o asociatie de proprietari in afara de specificatia de la Art.21(3) : ... (vezi toată discuția)
Cand intra in drepturi presedintele asociatiei? Bizzare Bizzare Buna ziua, Am fost ales presedinte al Asociatiei de Proprietari in Adunarea Generala din luna noiembrie. Fostul presedinte, care a demisionat, a spus ca eu ... (vezi toată discuția)
Infiintare asociatie de proprietari roenen roenen Vreau sa stiu daca in procesul verbal al Adunarii de Constituire, ca de altfel si celelalte p.v. necesare infiintarii unei Asociatii de Proprietari, termenul ... (vezi toată discuția)