avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 625 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Incalcari ale contractului de munca!!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Incalcari ale contractului de munca!!

Bunza ziua! Mi-a fost incalcat contractul de munca in mai multe randuri,atat mie cat si colegilor mei,(15oameni), cand am fost delegati pt un training de 3 luni, care defapt dureaza in noiembrie pana in prezent. Dupa nenumarate nereguli ale firmei, in data de 28.06.2012, am primit injurii foarte grave din partea responsabilului firmei la care am fost delegati, fara drept la replica, pe motiv ca nu il intereseaza ce vrem sa spunem, si oricum nu are incredere in noi, dreptatea era de partea noastra totusi, dar am fost si amenintati cu concedierea daca mai spunem un cuvant. Posturile sunt de ingineri toate,firma internationala, contractul incepe din luna noiembrie anul 2011, si au o clauza de platirea training-ului(aproximativ 10 000euro), in caz ca vrem sa renuntam mai devreme de 1 an. Ce pot face pt a evita situatia de a fi tratat astfel? Exista posibilitatea de a anula contractul de munca?
Cel mai recent răspuns: Florin Cioca , Consilier juridic 08:42, 29 Iunie 2012
Posibilitatea de a anula un c.i.m. exista, dar nu in conditiile expuse de dvs ... Nerespectarea oricăreia dintre condiţiile legale necesare pentru încheierea valabilă a contractului individual de muncă atrage nulitatea acestuia.

Nerespectarea de catre dvs a acelei obligatii va determina obligarea dvs la suportarea tuturor cheltuielilor ocazionate de pregatirea dvs profesionala, proportional cu perioada nelucrata din perioada stabilita conform actului aditional la contractul individual de munca.
@leventoctavian