Buna ziua,
am urmatoarea problema,
am cumparat un imobil care pe contract are o alta adresa decit cea reala datorita modificarii acesteia de catre cei de la administratia locala.
sau mai exact, adresa de pe cartea de identitate este adresa din contractul de cumparare cu toate ca in realitate aceasta adresa nu mai exista pentru ca a fot modificata ulterior contractului de cumparare a fostului proprietar.
cum si unde trebuie sa reglementez aceasta sitatie si care sint pasii pe care trebuie sa-i urmez.
Va multumesc
Cred ca ar trebui sa obtineti o adeverinta de nomenclatura stradala de la Primarie si apoi cu ea sa mergeti la Cartea Funciara. La centrul de informare pt cetateni ar trebui sa fie cereri tip pt asa ceva. La Biroul de Carte Funciara trebuie sa mergeti pt a putea fi operata aceasta modificare.
De la Primărie, se cere o adeverinţă din care să rezulte corelarea între nr. cadastral şi adresa administrativă, apoi cu o cerere tip şi dovada achitării taxei , se face această schimbare, la Biroul local de cadastru.