1. Din OUG 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate:
Art. 36 - (1) Calculul şi plata indemnizaţiilor prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã se fac pe baza certificatului de concediu medical eliberat în condiţiile legii, care constituie document justificativ pentru platã.
(2) Certificatul de concediu medical se prezintã plãtitorului pânã cel mai târziu la data de 5 a lunii urmãtoare celei pentru care a fost acordat concediul.
(3) Plata indemnizaţiilor se face lunar de cãtre:
a) angajator, cel mai târziu odatã cu lichidarea drepturilor salariale pe luna respectivã, pentru asiguraţii prevãzuţi la art. 1 alin. (1) lit. A şi B;
…
Art. 47
...
(2) Constituie contravenţii urmãtoarele fapte, sãvârşite prin încãlcarea obligaţiilor prevãzute la art. 36 alin.(3):
a) refuzul nejustificat de platã a indemnizaţiilor;
b) calculul şi plata eronatã a indemnizaţiilor;
...
Art. 48 - (1) Contravenţiile prevãzute la art. 47 se sancţioneazã dupã cum urmeazã:
a) cele prevãzute la alin. (1) şi (2), cu amendã de la 2.500 lei la 5.000 lei;
...
Art. 49. - Constatarea contravenţiilor prevãzute la art. 47 şi aplicarea amenzilor corespunzãtoare se fac de cãtre organele de control ale CNAS şi ale caselor de asigurãri de sãnãtate.
2. Asadar sesizati urgent, in scris, Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate, aceasta va aplica legea, il va sanctiona pe angajator (administratorul judiciar) si in felul acesta poate se hotaraste si angajatorul sa va plateasca indemnizatiile de concediu medical.
Numai ca nu o sa prea ajute... In cazul dvs.intrati sub incidenta art.93 din Norme60/32/2006:
ART. 93
(1) Drepturile la concedii şi indemnizaţii care s-au născut anterior situaţiei de încetare a activităţii angajatorului sau înainte de expirarea termenului pentru care a fost încheiat contractul individual de muncă, contractul de administrare ori de management, a expirat termenul pentru care a fost exercitată funcţia publică ori a expirat mandatul în baza căruia a desfăşurat activitate în funcţii elective sau în funcţii numite în cadrul autorităţii executive, legislative ori judecătoreşti se achită din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate.#M4
(1^1) Plata indemnizaţiilor de asigurări sociale de sănătate, pentru drepturile care s-au născut anterior situaţiilor prevăzute la alin. (1), se efectuează până la încetarea situaţiei care a determinat necesitatea eliberării de certificate medicale.
#B
(2) În vederea preluării în plată din Fondul naţional unic de asigurări sociale de sănătate a drepturilor care s-au născut anterior situaţiilor prevăzute la alin. (1), angajatorii sau, după caz, persoanele interesate depun următoarele acte la casele de asigurări de sănătate:
a) lista angajaţilor aflaţi în plată de indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate;
b) situaţia plăţii lunare a drepturilor până la data depunerii documentaţiei;
c) actul legal prin care s-a dispus încetarea raportului de muncă, cu indicarea temeiului legal;
d) actele medicale şi alte acte prevăzute de lege pentru acordarea drepturilor;
e) în cazul expirării termenului pentru care a fost încheiat contractul individual de muncă, se mai depune şi copia de pe contractul individual de muncă, cu viza inspectoratului teritorial de muncă, după caz;
f) în cazul încetării activităţii angajatorului, se mai depune şi unul dintre următoarele acte:
- actul oficial care atestă începerea procedurii de încetare a activităţii angajatorului (încheierea judecătorului-sindic, hotărârea adunării generale a acţionarilor, rămasă definitivă, privind lichidarea administrativă);
- copie legalizată de pe certificatul de încheiere privind radierea din registrul comerţului (pentru angajatori, agenţi economici);
- confirmarea scrisă a expirării valabilităţii sau a anulării autorizaţiei de funcţionare ori a autorizaţiei de liberă practică (pentru angajatori, persoane fizice);
- procesul-verbal de insolvabilitate încheiat de unităţile fiscale teritoriale;
- copie legalizată de pe actul de desfiinţare a organizaţiei cooperaţiei meşteşugăreşti;
- confirmarea scrisă a expirării mandatului exercitat în cadrul autorităţii elective, executive, legislative sau judecătoreşti;
- orice alte acte prevăzute de legislaţia în materie în vigoare la data încetării activităţii angajatorului.
Daca angajatorul dvs. prin lichidator-admin.judiciar nu a intreprins niciun demers in acest sens,degeaba asteptati plata indemnizatiilor aferente cde maternitate.Va sugerez sa va interesati totusi personal la casa de sanatate daca s-au depus documentele necesare si certificatele de cm.,poate este doar o intarziere,ca sa luam situatia cea mai fericita posibila.
Daca nu ajungeti la nicio rezolvare,puteti actiona in instanta pt. recuperarea sumelor ce vi se cuvin.
Ati putea merge la medic sa va dea seriile de cm eliberate,numele acestuia il cunoasteti si sa va adresati si in scris CASEI,cu aceste date concrete,folosind serviciul postal cu AR de confirmare pt. a va interesa daca cm respective au fost inregistrate la ei,ca sa stiti cum actionati ulterior.La solicitarea scrisa trebuie sa raspunda,vrand nevrand in max.30 de zile.