avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... inselatorie excursie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

inselatorie excursie

Buna ziua,

Am achizitionat 2 vouchere de pe un site de reduceri constand in cazare in Ungaria in luna martie. Vouchere prevedeau sa fac rezervarea direct la hotel. Am trimis mail hotelului si am primit confirmarea de rezervare la inceputul lunii aprilie. ieri am primit un mail de la hotelul din Ungaria in care mi se spune sec ca site=ul nu le=a platit voucherele si ca am 2 variantel: sa platesc direct excursia catre ei sau sa renunt la rezervare.

Mentionez ca am tot incercat ieri si azi sa dau de cei de la site-ul de reduceri dar nu am reusit, au telefoanele inchise si nu raspund la mail. Deasemenea am mai trimis ieri un mail de raspuns hotelului din Ungaria in care le=am spus ca trebuie sa rezolve aceasta problema cu firma care a vandut voucherele, eu avand confirmarea de rezervare in care se si specifica ca plata se face cu cele 2 vouchere.

Va rog sa ma sfatuiti ce ar trebui sa fac in continuare.

Sper ca am reusit sa sintetizez cat mai bine situatia, va stau la dispozitie pentru alte clarificari si va multumesc anticipat pt raspunsurile dvs.

Mentionez ca excursia ar trebui sa aiba loc intre 24-27 iulie, in martie am platit pt vouchere.

[Editat - timp de 30 de minute de la publicare aveti posibilitatea sa va completati / corectati mesajele, postarile consecutive nu sunt de dorit cat sunteti in timpul de editare. Multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Vineri, 6 Iulie 2012
Ares-3, moderator
Cel mai recent răspuns: dov , utilizator 22:39, 6 Iulie 2012
Adresati-va Comisariatului Protectiei Consumatorilor din zona dvs., aveti atat motive cat si dovezi care sa va ajute sa va recuperati banii.
Nu uitati sa mentionati ca nu ati reusit sa luati legatura cu ei, este important pentru ca altfel veti fi indrumat intai sa rezolvati pe cale amiabila problema.

Aveti aici un mic ghid de intocmire a unei reclamatii:
www.avocatnet.ro/content/for...

As zice sa le mai trimiteti un mail sau un sms in care sa ii anuntati ca i-ati reclamat, poate ii ''miscati''.
va multumesc pt raspuns. le=am scris in mailul de astazi ca astept pana luni sa fiu contactat, in caz contrar o sa ma adresez instantelor compentente.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Anulare excursie - returnare plata efectuata Roger25 Roger25 Buna ziua, Problema e in felul urmator: am comandat o vacanta la Napoli de pe un site de reduceri. Pe acel site de reduceri, la Termeni si conditii scrie ... (vezi toată discuția)
Escrocati cu banii de vacanta de pe site-ul oficial al unui hotel din grecia silviae88 silviae88 Buna ziua, Cum putem proceda in situatia in care am solicitat efectuarea unei rezervari catre mailu-ul oficial al unui hotel din Grecia, am primit raspuns ni ... (vezi toată discuția)
Indrumare pentru o sesizare Laura2285 Laura2285 Buna ziua, In luna octombrie am platit integral o excursie 2 persoane la Praga in valoare de 1355 lei, unei agentii din bucuresti. Am primit documentele ... (vezi toată discuția)