In opinia mea acumulatorul nu este original, insa vina nu imi vine sa cred ca e a companiei respective ci a vanzatorului.
Daca nu ati primit un ghid al utilizatorului pentru modelul telefonului dvs., cautati pe internet. Ca exemplu pentru telefoanele Nokia recomandarea este:
Verificarea autenticității acumulatorilor Nokia
Pentru siguranța Dvs., utilizați întotdeauna acumulatori originali Nokia. Pentru a vă asigura că achiziționați un acumulator original Nokia, cumpărați-l de la un centru service sau de la un furnizor autorizat Nokia și verificați eticheta holografică parcurgând pașii următori:
[...]
Dvs. nu aveti ce verifica, de aceea nu am mai pus ce urmeaza :)
As zice sa mergeti la magazin si sa ii spuneti vanzatorului ca veti trimite un mail la firma in care veti cere explicatii despre lipsa hologramei de pe acumulator. Desigur ca puteti trimite acel mail si fara sa il avertizati, insa poate rezolvati mai repede.
Daca va hotarati sa scrieti firmei, nu uitati sa va treceti datele personale si numarul de telefon.