avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 940 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... original sau lot cu probleme?!
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

original sau lot cu probleme?!

Buna ziua,
Am achizitionat un telefon mobil, dintr-un magazin autorizat, (nu stiu daca am voie sa spun numele), acasa am observat ca nu are holograma pe acumulator si mi-am pus intrebarea oare o fi contrafacut?
am mers sa caut o husa pt el si la un magazin partener cu cel de unde l-am achizitionat am pus aceasta intrebare, e original sau nu fara holograma?! mi-au spus ca nu ar fi originale, ei au la vanzare pana si acumulatoarele separate tot cu holograma si au ramas uimiti cand m-au intrebat de unde l-am luat. am mers apoi la respectivul magazin de unde l-am cumparat si am rugat pe vanzatoare sa-mi arate si un altul, poate se nimerise doar al meu asa. mi-a spus ca asa au schimbat cei din fabrica, vin diferit. mi- s-a parut ciudat pt ca in pachet era continut si cardul de memorie si cand am vrut sa vad daca este , surpriza, slotul gol. vanzatoarea mi l-a dat de la alt telefon, de altfel ultimul din stoc. sa nu mia zic ca pt factur am-am dus a doua zi, era sistemul defect,cica, si mi-au spus ca ma suna dimineata, dar nimic, am mers eu dupa masa si am luat factura, chipurile nu au avut timp sa sune. iar husa cum nu gasisem la magazinul partener am luat tot de la ei, dar....FARA BON. acum ce sa fac? raman cu el asa in dubiu? macar mi-a dat garantie, dar eram curioasa care e poltica cu holograma asta,- e original sau fals?!- daca stie cineva sa imi spuna. Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 14:54, 12 Iulie 2012
In situatia in care detineti garantia la produs-indiferent daca este original sau dupa original,
macar aveti asigurata garantia
Nu ati precizat concret termenul de garantie acordat produsului respectiv
In opinia mea acumulatorul nu este original, insa vina nu imi vine sa cred ca e a companiei respective ci a vanzatorului.

Daca nu ati primit un ghid al utilizatorului pentru modelul telefonului dvs., cautati pe internet. Ca exemplu pentru telefoanele Nokia recomandarea este:

Verificarea autenticității acumulatorilor Nokia
Pentru siguranța Dvs., utilizați întotdeauna acumulatori originali Nokia. Pentru a vă asigura că achiziționați un acumulator original Nokia, cumpărați-l de la un centru service sau de la un furnizor autorizat Nokia și verificați eticheta holografică parcurgând pașii următori:
[...]

Dvs. nu aveti ce verifica, de aceea nu am mai pus ce urmeaza :)

As zice sa mergeti la magazin si sa ii spuneti vanzatorului ca veti trimite un mail la firma in care veti cere explicatii despre lipsa hologramei de pe acumulator. Desigur ca puteti trimite acel mail si fara sa il avertizati, insa poate rezolvati mai repede.
Daca va hotarati sa scrieti firmei, nu uitati sa va treceti datele personale si numarul de telefon.
da, asa m-am gandit si eu, macar am garantia.am cerut sa vad si acumulatorul de la telefonul domnisoarei vanzatoare care spunea ca l-a luat tot din magazin, dar al ei avea holograma..
garantia e de 24 luni. multumesc foarte mult pt raspuns.
da, despre Nokia este vorba. am ghidul de utilizare: ''folositi numai accesorii omologate si acumulatori omologati.nu conectati intre ele produse incompatibile.''
atat scrie.
asa rau imi pare.....mai am un telefon cumparat cand am facut abonamentul si e in regula, dar eu de unde sa stiu ca se pot intampla chestii din astea ciudate si in magazine autorizate. daca il luam de la colt de strada mai ziceam..., dar asa...
multumesc frumos pt raspuns
Insistati la magazin, scrieti firmei si daca nu rezolvati nimic faceti reclamatie la Protectia Consumatorilor (aveti toate motivele) si cereti inlocuirea telefonului sau a acumulatorului.

Aveti aici un ghid de intocmire:
www.avocatnet.ro/content/for...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantia unei huse ContSters365397 ContSters365397 Buna ziua, am avut problema cu o clienta care a venit, a porbat o husa , a fost incantata de ea, a cumparato si a plecat, dupa aproximativ 4-5 ore sa intors un ... (vezi toată discuția)
Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Reclamatie firma telefonie mobila cristina1989 cristina1989 In data de 24.12.2011 am achizitionat de la magazinul X un telefon nokia c5 carea a functionat doar 4zile.in data de 28.12.2011 l-am returnat si garantia ia ... (vezi toată discuția)