avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 610 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... pensie alimentara
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

pensie alimentara

buna seara!in urma cu doua luni l-am chemat in judecata pe tatal meu pentru majorarea pensiei alimentare si am cerut judecatoriei sa ii solicite veniturile de la Casa judeteana de pensii intrucat tatal meu este pensionar.sunt studenta si avand un examen partial nu m-am putut prezenta la judecata si am primit sentinta acasa insa in ea nu este specificat faptul ca pensia sa-mi fie platita pe cupon postal si veniturile au fost aduse direct de tatal meu ,nu au fost trimise de Casa judeteana de pensii.As dori sa intreb daca este posibil sa ma adresez personal Casei de pensii si sa cer sa-mi fie trimisa pensia la domiciliu prin cupon postal si daca este legal sa cer aceasta pentru ca nu cred ca tatal meu imi va plati lunar pensia cuvenita.As dori sa mai intreb daca trebuie sa merg personal la Casa de pensii sau pot trimite cererea insotiita de toata documentatia prin scrisoare recomandata cu aviz de primire?Va multumesc,Madalina.
Cel mai recent răspuns: Dan Top , Avocat 09:43, 10 Ianuarie 2009
Pueti tirmite cererea de infiintare a popririi si hotarirea judecatoreasca legaliyata si prin posta pentru a va fi trimisa dv. prin mandat postal

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sânt student și beneficiez de pensie de urmaș vă rog să ... Pataadriana Pataadriana Sânt student și beneficiez de pensie de urmaș vă rog să îmi spuneți care e data limită pt trimiterea actelor,dacă le pot trimite prin poștă cu ... (vezi toată discuția)
Pensie alimentara catana aurora cristina catana aurora cristina Verisoara mea are un proces de stabilirea paternitatii, cel in cauza a spus ca face declaratie la notariat si recunoaste fetita, dar intreb cum se stabileste ... (vezi toată discuția)