e normal ca firmele de ridicat masinile parcate neregulamentar sa ridice doar 1 masina care incalca sa spunem indicatorul "oprirea interzisa", atat timp cat mai multe masini comit aceiasi contraventie si acest lucru se observa cu ochiul liber? adica aici nu functioneaza principiul: "toti sau niciunul"? avem de a face cu discriminare sau favoritism? se pot actiona in instanta aceste firme avand in vedere motivul precizat?
multumesc pentru raspuns, dar stim cu totii ca nu se ridica masinile care incurca circulatia decat in cazuri foarte rare. exemplul meu e foarte intalnit : se ridica masinile care nu respecta "oprirea interzisa" dar doar cate una ici-colo cand sunt siruri intregi care nu respecta indicatorul dar care nu incurca pe nimeni. raspunsul oferit e pentru o lume ideala
mi-a ramas in cap raspunsul unui politist dat intr-o emisiune la tv.
atunci cand a fost apostrofat de catre un conducator auto pe care il sanctiona pentru incalcarea unei reguli de circulatie, de ce nu ii opreste pe toti conducatorii auto care incalca aceeasi regula de circulatie acesta a raspuns genial: Dom'le, dumneata cand te duci la pescuit prinzi toti pestii din balta?
asa e si cu amenzile astea, cine pica, pica!
sgur ca pentru politisti aplicarea legii e ca o partida de pescuit. evident ca pe o sosea nu-i poti opri pe toti cei care incalca legea, dar in cazul prezentat de mine masinile stationeaza deci pot fi amendate (toate) de exemplu, ca in alte tari cu asezarea amenzii in parbriz fara exceptie pe o anumita artera. la noi firmele de ridicari in cardasie cu politia considera ca oprirea in loc nepermis ar incurca circulatia oricum si oriunde
Culpa comuna?
laur007
Buna seara, am si eu o nelamurire: se poate ca legea asigurarilor sa fie diferita de codul rutier in aceeasi speta?
Astazi, in timpul servicului am oprit in ... (vezi toată discuția)