avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 893 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Rezilere contract Orange
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Rezilere contract Orange

Buna ziua.

Am incheiat cu Orange un contract pe 24 luni pentru servicii de internet. Am avut extraordinar de multe probleme cu ei. Peste zi internetul merge in parametri acceptabili, dar peste noapte cand eu am nevoie cu precadere de multe ori nici macar nu merge de loc. Ei au serviciul tehnic doar ziua asa ca nu pot sa vb cu ei cand am probleme.

Am facut o sesizare scrisa prin care anuntam ca datorita problemelor as vrea sa reziliez contractul si am primit raspuns ca trebuie sa le platesc serviciul pe lunile ramase. Deci, practic eu trebuie sa le platesc serviciul pe toata perioada contractuala chiar daca renunt la serviciile lor pe motiv ca ei nu imi dau ce scrie in contract.

De cele mai multe ori ei justifica ca serviciul este de natura "best efforts" si nu o sa mearga tot timpul la ce scrie in contract. Dar, in cel mai bun caz am avut 1/5 din viteza de download specificata in contract.

Pot sa fac o reziliere a contractului cu preaviz de 30 zile fara sa trebuiasca sa le platesc ceva?
Dupa cum am spus, in contractul semnat (l-am citit foarte bine) nu se specifica absolut nimic legat de reziliere sau ce suma ar trebui sa plateasca cineva in caz ca se reziliaza contractul. Se specifica doar ca durata contractului este de 24 luni.

Ce posibilitate am sa pot rezilia acesc contract. Platesc 20 euro/luna si chiar nu imi permit sa arunc 3-400 de euro asa doar ca sa reziliez contractul.

Va multumesc anticipat

Cel mai recent răspuns: zegetina , utilizator 12:23, 13 Ianuarie 2009
Buna ziua,

chestia cu best efforts este o gaselnita a lor. Ei TREBUIE sa ofere ceea ce au zis in contract.
Daca nu scrie nimic despre reziliere atunci aceasta se va face in conditiile dreptului comun . Adica fie prin intelegerea partilor fie pentru neexecutare culpabila, la instanta . Trebuie sa negociati cu ei avand ajutorul unui avocat care sa le arate ca fie inchid prin acord fara alte plati, fie mergeti la instanta unde il veti rezilia fiindca ei nu-si fac treaba asa cum scrie in contract.
av. Boncu
Ultima modificare: Marți, 13 Ianuarie 2009
Boncu Constantin, Avocat
Da, e o gaselnita pe care o au stipulata cumva si in contract .. deorace ei scriu "up to" adica pana la. Cu astfel de contracte ei pot face cam ce vor ... adica poate sa iti idea si 1/10 ca tot e in limitele contractului.

Eu stiam ca un contract pot sa il inchei cu preaviz de 30 dezile, iar daca nu e stipulat ca ar trebui despagubita cealalta parte, nu trebue sa mai platesc nimic. In contractele de telefonie ei au trecut clar , daca renunti in timpul perioadei trebuie sa platesti o suma.

Am fost la protectia consumatorului si ei zic ca in conditiile astea sa le trimit un raspuns sa imi spuna pe ce baza calculeaza ei acea suma pe care trebuie sa o returnez eu, avand in vedere ca acel contract nu prevede nimic.

Ideea e ca nenea ala de acolo de la drepturile cosumatorului era constient ca sunt probleme cu ei, cum am deschis gura de Orange Internet zambea deja.

Protectia consumatorului nu ar trebui sa faca ceva in acest sens?
Sau cum sa fac eu o sesizare la ei prin care sa ii oblig sa ii verifice pe cei de la Orange sau contractul in sine?

Sunt un consumator, am un contract, Orange face ce vrea si eu nu pot sa fac nimic nici macar sa reziliez contractul fara ca tot eu sa scot bani din buzunar? Suport tehnic nu au decat ziua, eu am probleme noaptea cand se dau toti pe net .. ce ma fac?

Nu am bani sa dau Orange in judecata :((
Ce rost are Protectia Consumatorului, daca un consumator trebuie sa dea in judecata pe cineva in cazuri de acesta?
Nu aici ar trebui ei sa intervina?
Buna ziua,

protectia consumatorului poate interveni si acorda amenzi ... rezolvarea dvs. va veni din negocierea cu ei sau de la instanta.

av. Boncu
costiboncu a scris:
rezolvarea dvs. va veni din negocierea cu ei sau de la instanta.


Din negocierea cu ei, nu prea iese nimic, decat poate daca vorbesc cu un avocat sa ii sune sa fie ceva mai oficial.
Pe mine ma iau cu povesti de fiecare data. Ar ramane in instanta.

Acum am o intrebare: Cum pot eu sa dovedesc ca e asa cum spun eu?

Adica, ii dau in judecata, dar toate serviciile le am de la ei. Cum pot eu sa dovedesc ca nu imi merge internetul? Eu i-am sunat pe ei .. ei au vb cu mine si au inchis toate sesizarile mele pt ca pe ziua problema se pare ca se remediaza (adica nu mai sunt atat de multi utilizatori si am viteza mai mare - tot nu ca in contract)

Cum pot sa fac niste teste care sa fie ok in instanta, sa pot dovedi ca mie chiar nu imi merge internetul. Mi se pare stupid ca, ei stiin ca sunt dati in judecata .. sa fac teste, deoarece se poate "fixa" problema pe o perioada de timp.

Ce ma sfatuiti? Pentru a nu avea probleme.

Si cam cat m-ar costa un avocat in cazul acesta?
As incerca sa vorbesc cu cineva sa ii sune sa rezolvam rezilierea de comun acord. Nu am nevoie de banii lor, dar vreau internet. Daca nu de la ei .. de la altii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Se poate rezilia un contract? Muresan Felicia Muresan Felicia Am abonament la internet cu contract pe 2 ani.La abonare aveam o oferta de 7,2 MB/s.Dupa ce s-au semnat toate actele mi-au spus ca in orasul nostru e pe ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract sevicii internet ContSters220737 ContSters220737 Cum pot rezilia un contract serviciu internet incheiat pe o perioada de doi ani,inainte de termen fara a plati daune.Am trimis scrisori si e-mailuri ... (vezi toată discuția)
Contract telefonie mobila popacristian popacristian Buna ziua!am o problema,am facut un contract pentru internet la orange prin modem 15 zile mia mers foarte bine astea 15 zile sunt date de ei gratuit ca sa vezi ... (vezi toată discuția)