buna ziua,
lucrez la o societate, iar printre alte atributii am si pe acelea de HR.
imi solicita un fost angajat (1997-1998) o adeverinta de vechime pt. pensie.
nu stiu ce ar trebui sa contina acea adv.: perioada in care a lucrat la soc. noastra sau o adv. cu toate modificarile survenite in acea perioada (in care exista carnet de munca).
ma poate ajuta cineva?
multumesc frumos
Adeverinta de vechime trebuie sa ateste faptul ca salariatul a lucrat in perioada de la data ... pana la data ...., conform unui model anume acceptat de ITM. Daca da-tio cautare pe net chiar si acum pe unele site-uri ale ITM gasiti modele diverse.
Sa inteleg ca nu i s-a intocmit carnet de munca la momentul respectiv? sau care este motivul solicitarii?
Din adeverinta de vechime trebuie sa reiasa clar perioada lucrata la voi, functia, conditiile de munca, salariul primit, sporurile, primele, orice drepturi banesti primite, data de incetare, articolul si faptul ca societatea a retinut si virat toate contributiile aferente.
Adeverinta vechime
lilianan
Buna ziua, pentru depunerea dosarului de pensionare angajatorul trebuie sa elibereze adeverinta de vechime, dupa 01.01.2011. Cum eliberez adeverinta, ce ... (vezi toată discuția)