Buna ziua,
Am cumparat in 14 sept 2010 o bormasina si acum 2 saptamani s-a defectat.
Am mers la service si dupa 10 zile de insistente, mi-au zis ca nu o pot repara pentru ca e un produs care nu se mai fabrica din 2009 (?)si nu mai au piese si ca are "defectiune de grad 4" (?) - ceva cu rotor, stator...- si ca nu pot sa o repare in garantie pentru ca nu se poate, acest defect stiu ei ca nu e acoperit de garantie. Mi-au sugerat sa cumpar alta noua si sa imi faca un discount.
Le-am spus ca din cate stiu, daca nu pot repara produsul, trebuie sa-mi ofere alt produs nou, similar, sau unul superior, cu plata unei diferente.
Cum sa procedez?
Multumesc.
Aveti dreptate. Vanzatorul are obligatia sa il repare sau sa il inlocuiasca. Bormasina nu poate primi garantie pe componente asa cum primeste o masina sau un p.c.
Va recomand sa va adresati ANPC.(protectia consumatorului).