Buna ziua,!Sunt asistenta medicala Apelez la dumneavoastra in cautarea unui sfat competent si a unei solutii de rezolvare a unei probleme pe care o am in momentul de fata ca salariata a spitalului la care lucrez.
Pe data de 18 aprilie 2012 am depus spre aprobare cerere de concediu fara plata pe o perioada de un an avand atasat la aceasta cerere un contract de munca incheiat cu azil de batrani din Belgia,acest contract fiind incheiat pe o perioada nedeterminata.Aceasta cerere a fost aprobata de managerul spitalului.Am inceput munca in Belgia insa dupa 3 luni am fost concediata pe motiv ca nu cunosc suficient de limba franceza incat sa am o comunicare eficienta cu rezidentii,apartinatorii,personalul.Acest lucru mi a fost comunicat cu o luna inainte de data la care urma sa mi inchei activitatea acolo.Data la care contractul cu azilul din Belgia s a incheiat fiind 31 .0.2012.
Pe data de 18 .07.2012 am depus la secretariatul spitalului din Romania o cerere de revenire pe post prin mama mea care avea procura pentru a ma putea reprezenta in tara.In urma depunerii cererii ,in Belgia fiind inca mi s a transmis ca nu ma pot intoarce nicidecum pe post deoarece el a fost ocupat de un alt asistent cu contract pe perioada determinata,banuiesc,exact nu stiu sub ce forma a fost angajat.La momentul respectiv nu mi s a parut plauzibil ca eu sa nu ma pot intoarce pe postul meu in conditiile stipulate in Codul Muncii
In momentul de fata ma gasesc in postura de a va cere ajutorul ,deoarece prezentandu ma la Doamna Manager pentru raspunsul la cererea depusa pe 18 iulie,acesta a fost categoric,si fara drept la replica:"Nu va puteti intoarce pe post!Acesta a fost ocupat prin concurs!"
Va rog frumos sa ma sfatuiti ce am de facut in aceasta situatie.Sunt o mama singura intretinatoare a unui copil de 14 ani,si trebuie sa lupt pentru a mi recastiga postul.Va multumesc anticipat,si va doresc o zi buna!