Zilele trecute am constatat ca furnizorul de cablu, a facut modificari, in sensul ca un program (HBO in speta) nu se mai poate receptiona pe analogic, ci doar digital. Mi s-a spus ca mi se vor da (contra cost) decodoare digiale si pentru celelalte televizoare. Cand le-am zis ca sunt modele mai vechi, care nu au posibilitatea de a fi conectate la aceste echipamente, mi-au spus ca va trebui sa-mi cumpar alte televizoare.
In contract se specifica ca am abonamentul X+HBO atat pe analogic, cat si pe digital.
Practic, prin aceasta modificare, ei ma obliga sa imi cumpar alte echipamente (televizoare) doar pentru ca ei nu mai furnizeaza programul respectiv pe analogic.
La sesizarea telefonica facuta catre ei, mi s-a spus ca da, firma isi rezerva dreptul de a face modificari conform contractului.
La punctul respectiv, clauze ... aceste modificari trebuiesc anuntate cu minim 15 zile inainte. Aceasta notificare nu a fost facuta.
As dori sa stiu daca pot face sesizare/plangere la ANPC si eventual sa-i actionez in instanta, pentru nerespectarea clauzelor contractuale.