avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 694 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie alimentara

Buna ziua! Sunt studenta la master in anul doi. La inceputul lunii iulie am depus o actiune pentru pensia alimentara, deoarece de la majorat si pana in prezent nu am beneficiat de acest lucru. Prima infatisare va avea loc pe 10 septembrie 2012. Mentionez ca la implinirea varstei de 18 ani nu l-am mai dat in judecata pe tatal meu pentru pensia alimentara, practic acum este prima plangere impotriva lui.
Cand am intentat procesul nu aveam un loc de munca. In urma cu 2 saptamani mi-am gasit o colaborare cu o societate care imi cere sa devin PFA pentru a putea colabora.
As vrea, va rog, sa mi se raspunda la urmatoarele intrebari:
1) Daca imi fac PFA nu mai am dreptul la pensia alimentara, desi nu am beneficiat de ea de la varsta de 18 ani?
2) Daca imi deschid PFA dupa ce are loc prima infatisare ma ajuta sa nu pierd acest proces?...mai exact...Cand as putea sa-mi deschid acest PFA astfel incat sa nu pierd pensia alimentara sau tatal meu sa nu scape de pedeapsa pe care ar primi-o daca nu-mi plateste pensia?
Nu tin neaparat sa primesc vreun ban de la el, pentru ca nici inainte de varsta majoratului nu mi-a platit pensia alimentara, iar pentru acest fapt a fost condamnat la inchisoare, vreau sa fie pedepsit din nou daca nu doreste sa-si faca datoria morala de tata.

Cel mai recent răspuns: mihaela_andreea , utilizator 00:04, 17 August 2012
Fiecare om e liber sa gandeasca si sa ia deciziile pe care le doreste cand vrea, cum vrea.

Daca am inceput acest proces cu siguranta am avut motive intemeiate.

Am inceput deja colaborarea si o sa imi fac PFA pe numele mamei. Nu o sa renunt sub nicio forma la acest proces.