Buna ziua,
Sunt membru fondator intr-un ONG si acum urmeaza sa primim o finantare de la o asociatie intercomunitare pentru a implementa un proiect (finantarea este strict pentru materialele necesare). Idea este ca aceasta nu poate incheia contracte de sponsorizare sau finantare, iar noi nu dorim sa incheiem contract de prestari servicii. Ce alta forma de contract se poate incheia intre ONG si o asociatie intercomunitare/ firma pentru oferirea unei finantar? Trebuie sa emitem factura pentru contravaloarea finantarii?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
Pentru georgianacurea: puteti incheia un acord de parteneriat doar cu asociatia intercomunitara care sa cuprinda obiectivul, rolul si responsabilitatile asociatiei dumneavoastra in implementarea proiectului, durata, cofinantarea operatiunilor. La acest ultim punct inserati precizarea ca se face finantare in natura din partea .... constand in .....
Am vazut ca la un moment dat spuneti "o asociatie intercomunitare/ firma". Daca vreti sa primiti finantare de la o firma, trebuie doar prin contract de sponsorizare.
Nu trebuie sa faceti factura. Veti intocmi, pe langa acel acord de parteneriat, in momentul primirii efective a finantarii in natura, un proces verbal de predare primire cu detalierea produselor (cantitate, pret, valoare) cu care veti inregistra acele bunuri si in contabilitatea asociatiei dumneavoastra si semnat de persoanele stabilite de comitetul de conducere al asociatiei.
Multumesc pentru raspuns.
Mai solicit o clarificare: prin contractul/acordul de parteneriat se pot oferi si finantare in bani? Exista vreo formula deoarece ar fi mai avantajos asa. Si sa se faca virament bancar catre asociatia noastra? (a mai participat asa un partener...dar nu stiu daca este legal...) Multumesc anticipat .