1. am angajati la un PFA incepand cu data de 1 august, cand ar trebui depusa D112?
pana in 25 septembrie?
si plata contributiilor aferente statului de plata cand se face , tot in septembrie pana in data de 25 septembrie?
2. daca am 2 puncte de lucru pe un PFA cum procedez la inregistrarea facturilor si a bonurilor de casa? separat pe fiecare punct de lucru? fac dosare separate ptr. fiecare punct de lucru?
va multumesc pentru ajutor
1.Da.
2.Daca este vorba de facturi pentru intrari de marfa,trebuie facuta NIR la care se anexeaza factura.Valoarea la pret cu amanuntul a NIR se trece separat la fiecare punct de lucru in "Raportul de gestiune" ca intrari.Incasarile zilnice efectuate cu bonurile fiscale sau nefiscale,totalizate la sfarsitul zilei in raportul fiscal(Z-tul)se trec ca iesiri in Raportul de gestiune si ca incasari in RJIP.Deci, se tine raportul de gestiune pe fiecare punct de lucru si dosare separate..Incasarile zilnice ale celor doua puncte de lucru,se trec distinct ca incasari in RJIP.