avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 668 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lichidare la zi, preaviz, demisie?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lichidare la zi, preaviz, demisie?

Buna ziua,
Lucrez ca inspector de specialitate la o primarie de comuna, personal contractual, pe durata unui proiect desfasurat cu fonduri europene.
Am primit o alta oferta, si as vrea sa stiu cum pot incheia relatiile contractuale cu actualul angajator.
Din cate am inteles se poate "lichidare la zi", "preaviz".
Ce presupune fiecare dintre ele? Care ar fi mai avantajoasa, tinand cont de faptul ca am fost rugat sa ma prezint cat mai repede pentru angajare la cealalta firma.
Mentionez faptul ca am in gestiune echipamente IT, am doi colegi de compartiment, sunt in relatii bune cu conducerea.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:39, 23 August 2012
Daca faceti parte din echipa de implementare a proiectului, va trebui sa discutati cu managerul de proiect. Schimbarea unui membru din echipa de implementare implica acordul autoritatii de management, cautarea unei persoane care sa va inlocuieasca si sa indeplineasca conditiile necesare ocuparii postului.
Deci sunt excluse formele de lichidare la zi=demisie si preaviz=incheierea CIM cu acordul partilor.
Cititi si conditiile in care puteti pleca din proiect in CIM.
Incetarea raportului de munca o puteti face fie prin demisie cu sau fara preaviz , fie cu acordul partilor - art.55 lit.b C.mun. - situatie in care nu se efectueaza preaviz.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Nerespectare cim si fisa postului inginer06 inginer06 Buna ziua, Lucrez intr-o firma IT in care am clar atributii prevazute prin Contractul Individual de Munca si fisa postului. De la o vreme incoace am inceput ... (vezi toată discuția)