avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 745 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii Adeverinta ca nu sunt salariata
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

Adeverinta ca nu sunt salariata

Buna ziua!Am si eu o intrebare.Sunt studenta si nu am nici un loc de munca.am niste probleme de sanatate si as vrea sa ma duc sa ma tratez.Eu sunt din Galati,dar invat in Bucuresti.Acum sunt in Bucuresti si nu stiu cand mai ajung pe acasa.Am medicul de familie aici si ca sa beneficiez de servicii medicale gratuite imi trebuie o adeverinta de student si adeverinta ca nu am nici un venit.Am inteles ca pot lua adeverinta si de aici.Stie cineva de unde o pot lua?Va multumesc!Sper ca am postat bine.si daca nu am postat bine imi cer scuze.
Cel mai recent răspuns: gmancila , utilizator 12:56, 26 August 2012
de la finante puteti obtine ca nu aveti nici un venit
De la finante.Dar eu sunt din galati si acum locuiesc in Bucuresti.Nu am buletin de Bucuresti.Aici de unde de la finante?De la orice institutie,ma refer ca zona?Sau este undeva anume pentru cei ce nu sunt din Bucuresti?
Cererea "se depune la organul fiscal in a cărui rază teritoriala se afla domiciliul fiscal al contribuabilului", in cazul dvs, de la administratia financiara a judetului Galati, puteti cu o procura notariala sa imputerniciti un membru al familiei pt a rezolva.

Va atasez un link privind arondarea teritoriala a Judetului Galati, precum si cateva numere de telefon necesare pt dvs.
 
[ link extern ]

Sanatate multa! :)
Ultima modificare: Duminică, 26 August 2012
gmancila, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Administratia financiara, acelasi lucru cu anaf? WriTor WriTor Va salut! Trebuie sa fac o documentatie ,iar aceasta presupune, printre altele, o adeverinta de venit de la ANAF pe ultimele trei luni si,optional,dar necesara ... (vezi toată discuția)