Buna ziua,
Lucrez la SC *** SRL, numele nu are relevanta. Am contract de cesiune de drepturi de autor pentru ca lucrez ca grafician; lucrez de acasa, asa a fost intelegerea, pentru ca statia mea grafica e mult mai avansata decat statiile lor si plus ca nu sunt obligat prin contract sa lucrez de la munca.
Luna asta am aflat de la alti angajati ca s-a intrat in concediu de 2 saptamani fara plata :O, dar acest lucru mi-a fost confirmat de sef abia dupa ce s-a terminat concediul, adica cand s-a gandit el sa ma mai sune ca sa ma mai sefeasca putin.
As dori sa stiu daca este legal ce a facut el si mai vreau sa mentionez ca in tot acest timp mie nu mi-a mai dat nimic de lucru. inainte de "concediu" am mai primit niste reclame saptamanale de facut pentru un ziar cunoscut, la care eu am lucrat si mai am de lucru in continuare. in rest nu s-a mai interesat de soarta mea.
La telefon mi-a explicat ca au probleme financiare si ca eu am fost 2 saptamani in concediu neplatit si a dat vina pe problemele de comunicare dintre noi si mi-a batut obrazul ca nu am sunat eu.
As vrea sa aflu daca pot sa fac ceva legal si daca eu am vreo parte de vina in toata povestea.
mutumesc
Contractul individual de munca nu poate fi confundat cu contractul de cesiune de drepturi de autor....
Activitatea prestata in baza unui contract de drepturi de autor nu va confera calitatea de salariat si nici nu-i sunt incidente prevederile Codului Muncii.
Prin urmare, solutia in cazul in care nu veti fi platit pentru perioada respectiva singura sokutie este o actiune in instanta ...
Va multumesc mult pentru raspuns.
Astazi am aflat ca in situatia mea se afla si alti angajati. Ar ajuta daca ne unim fortele mai multi angajati si facem o actiune in instanta?