avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Semnarea unui contract cu o alta firma in timpul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Semnarea unui contract cu o alta firma in timpul concediului medical

Buna seara,
Sunt angajat pe perioada nedeterminata la o televiziune insa momentan sunt in concediu medical de aproape 5 luni. Mai am o luna si cred ca ies.

Intrebarea mea este daca pot semna un contract de cesiune a drepturilor de autor in timpul concediului medical cu un ziar online pentru a colabora cu acesta.

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Ciucaciu , utilizator 12:43, 26 Martie 2020
Puteti semna un contract de cesiune a drepturilor de autor in timpul concediului medical cu un ziar online pentru a colabora cu acesta.
Multumesc pentru raspuns. Intrebam deoarece un contract de munca stiu ca nu s-ar fi putut semna si nu eram sigur in cazul acestuia de cesiune.

Cornel Vasile a scris:

Puteti semna un contract de cesiune a drepturilor de autor in timpul concediului medical cu un ziar online pentru a colabora cu acesta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu maternitate in cazul contractelor de drepturi de autor Alexa_H Alexa_H Buna ziua, lucrez la o firma in baza unui contract de drepturi de autor pe perioada nedeterminata cu salariu fix lunar. Va rog frumos sa ma ajutati cu 2 ... (vezi toată discuția)
Prenatal - drepturi de autor nini02 nini02 Buna ziua! Stiti cumva daca avand Contract de cesiune drepturi de autor pe durata nedeterminata si fiind insarcinata in luna a 5-a pot beneficia de concediu ... (vezi toată discuția)