Puteti face o reclamatie la Protectia Consumatorilor, intemeiata pe Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii, pentru ca ceea ce au facut ei se incadreaza in opinia mea la practici comerciale inselatoare (asa cum sunt ele definite in Sectiunea 5 din aceasta lege).
Inainte de a face reclamatia trebuie sa notificati in scris firma despre faptul ca doriti fie rezilierea contractului fie remedierea situatiei; in hartia pe care le-o veti trimite (cu confirmare de primire) scrieti si adresa reprezentantei si numele agentului cu care ati discutat si care v-a asigurat ca veti avea semnal in localitatea pentru care ati facut abonamentul. Aceasta hartie impreuna cu raspunsul lor vor fi necesare cand veti face reclamatia pentru ca cei de la ANPC solicita consumatorilor sa prezinte dovada incercarii de rezolvare pe cale amiabila a problemelor.
Trimiteti notificarea la firma si prin mail, poate vor raspunde mai repede si poate aveti si noroc sa faca ceva pentru a va ajuta:
Aveti aici un ghid de intocmire a unei reclamatii la ANPC:
www.avocatnet.ro/content/for...