Buna ziua,
Incerc sa reziliez un contract de telefonie mobila Digi, deoarece nu am semnal nici la telefon nici la internet.
Numarul respectiv este cel de serviciu, si nu imi permit sa stau fara telefon.
Am facut o reclamatie la ANPC, si am depus documantele doveditoare ale faptului ca RCS-RDS si-a incalcat obligatiile contractuale de a-mi furniza telefonie si internet - si anume capturile de ecran care arata lipsa de semnal telefonic si lipsa de conexiune internet etc.
Dupa 30 de zile mi se raspunde ca reclamatia mea a fost trimisa spre solutionare la... Brasov?!
Eu sunt din Bucuresti, iar firma RCS RDS din cate stiu are sediul pe str Dr Staicovici, tot in Bucuresti.
Cand am cerut explicatii mi s-a spus ca "redirectionarea s-a facut conform dispozitiilor Ordinului Presedintelui ANPC nr.283/03.10.2016"
Acest ordin nu exista nicaieri pe internet.
Unde si cum pot reclama pe "domnii" de la ANPC care isi bat joc de noi in acest fel?
Exista vreo autoritate sau for superior caruia ma pot adresa?
Multumesc.
Cu alte cuvinte nici dvs si nici altcineva de pe acest site NU a fost in stare sa imi raspunda LA OBIECT si sa ma lamureasca daca acel "Ordin al Presedintelui ANPC nr.283/03.10.2016" exista sau nu, si ce continut are.
Eu am intrebat un lucru foarte simplu - daca exista vreo reglementare care spune ca reclamatia unei persoane din Bucuresti, facuta impotriva unui agent economic tot din Bucuresti, trebuie trimisa in... Prahova?! - si unde sau cui ma pot adresa daca ANPC isi bate joc de petenti.
Daca ati putea sa raspundeti punctual la aceste intrebari, v-as fi recunoscator.
Daca nu, de ce sa pierdem vremea?
Abuz servicii rcs-rds
Aqvila
Buna seara,
as dori sa stiu cum pot rezolva situatia in care am ajuns cu RCS-RDS: din cauza semnalului foarte prost si fluctuant din zona unde locuiesc am ... (vezi toată discuția)