Am si eu o intrebare la care as avea nevoie de cateva raspunsuri din partea unor specialisti. Am inceput formalitatile de infiintare a unui SRL, iar sediul social va fi la apartamentul parintilor mei. Binenteles, urmeaza sa inchei cu ei un contract de comodat pentru apartament, insa intrebarea mea este: cum pot sa specific o suma pe care sa le-o platesc parintilor mei care sa includa chelt. cu intretinere, energie, apa, telefon, etc, suma pe care sa o pot inregistra in contabilitate in baza unui contract...ca sa nu merg sa fac cu fiecare furnzior un contract in parte.....prin acest contract de comodat se poate? sau trebuie unul de inchiriere? Este legal ceea ce m-am gandit sa fac?
Multumesc mult pentru ambele raspunsuri. Dupa parerea mea asta ar fi solutia cea mai simpla, specificarea unei sume care sa includa toate acele cheltuieli si care sa fie platita lunar.
Inca o intrebare legata de noua societate, conform studiilor mele eu doresc sa ma ocup de contabilitatea acestei firme, insa pana acum am aflat ca nu poti tine contabilitatea la firma la care esti administrator. In cazul in care in firma eu si sotul meu vom fi asociati, iar el administrator, eu ma voi putea ocupa de contabilitate?
aveti studii in domeniu?Daca da si mai sunt si superioare, in calitate de asociat va puteti face un contract de munca part time si puteti sa semnati si bilantul.cat despre celetuielile cu sediul nu se specifica o suma ci se vor deduce lunar proportional cu spatiul ocupat prin contractul de comodat.
Contract comodat
blu_angel
firma are sediul intr-un ap. cu doua camere pe baza unui contract de comodat incheiat la notariat.
in acel contract nu se specifica clar obligatiile firmei ... (vezi toată discuția)