Am depus toate documentele pentru un imprumut de la banca.
La dosar exista inclusiv registrul de incasari si plati la 30.06.2012.
#-oDe la banca mi s-a spus ca acest registru la 30.06.2012 trebuie stampilat de Administratia Financiara . I-am informat ca am contract de contabilitate cu o firma autorizata si am avut rambursare TVA,dar nimeni nu mi-a spus ca trebuie sa am stampila de la Adm.financiara pe aceste registre !?
Puteti sa imi dati baza legala prin care sa cer oficial la Adm. financiara sa imi semneze acest registru de incasari-plati la 30.06.2012?#-o
Conform Anexei nr.2 "Normele specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar- contabile"la Ordinul MEF nr.3512/2008,RJIP se intocmeste intr-un singur exemplar si trebuie,inainte de a fi utilizat; numerotat,snuruit ,parafat si inregistrat la organul fiscal teritorial.Cred ca ati depus o copie a registrului,care probabil nu contine si coperta cu nr.de
inregistrare si stampila Adm.financiare.Nu este exclus ca in normele bancii se fie prevazut a se depune copie a RJIP cu stampila Adm.Financiare.Nu exista o baza legala pentru solicitarea mentionata.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.