Buna ziua,
Spuneti-mi va rog ,este normal ca sa se perceapa penalitati pentru bani incasati aiurea? Ma refer la acele sume de bani pe care asociatiile le incaseaza in contul unor alte firme(TECHEM).Cum au fost fixate acele sume ,pe ce criterii (toate apartamentele din bloc au aceeasi suprafata dar 2 din ele figurau la jumatate din total mp. ,tevile de la incalzirea centralizata ,la etajele inferioare sunt mai groase ial la etajele superioare mai subtiri ,la un ap. et.1 ,49RON iar ap.et.8 , 90RON ,ma refer la cei care au CT proprie)au fost "taxati" locatarii ,banii incasati probabil au ajuns la firma respectiava dar penalitatile?
Detaliati contextul in care ,daca proprietarii au achitat sumele,de ce au fost aplicate penalitatile ?
In temeiul dips art 12 A c) si d) din HG nr 1588/2007 proprietarii au dreptul c-sa cunoasca orice aspect al activitatii asociatiei de proprietari ,si la cererere au acces ,la orice document al acesteia
d-in termen de 10 zile de la afisarea listei de plata,are dreptul sa formuleze contestatie la presedintele de asociatie
Presedintele de asociatie detine obligatia sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile
Asociatia de proprietari percepe penalizari in baza Legii 230/2007 de infiintare, organizare si functionare a asociatiilor de proprietari, prin sistemul propriu de penalizare.
Cu banii incasati asociatia plateste factura emisa de TECHEM, iar penalizarile intra in fondul de penalizari al asociatiei din care se achita penalizari la furnizori (daca este cazul) sau se fac lucrari de intretinere si reparatii ale condominiului.