Am demarat formalitatile pentru infiintarea unei Intreprinderi individuale. Initial am dorit sa infiintez un SRL dar cei de la Reg. Comertului m-au sfatuit sa infiintez o Intr. Individ. deoarece este mai ieftin , mai rapid iar contabilitatea se tine in partida simpla.....si am hotarat sa nu mai fac un SRL.Activitatea pe care o sa o desfasor va fi comertul si voi avea max. 2 angajati. As dori sa ma ajutati cu cateva lamuriri:
- cheltuielile pe care le fac cu amenajarea spatiului se vor deduce din veniturile realizate dupa inceperea functionarii firmei la fel ca si in cazul SRL - urilor?
- pe cat timp ar trebui sa inchei contractul de inchiriere pentru spatiu ca sa nu ma trezesc cu surpriza ca proprietarul vrea sa-mi mareasca chiria?
- daca in acest spatiu a functionat pana acum 3 luni o firma cu acelasi profil , eu ca si chirias mai trebuie sa primesc autorizatii de la pompieri, sanepid etc...?
Poate ma puteti ajuta si cu un model de contract de inchiriere al spatiului.
Va multumesc.
Da, puteti deduce cheltuielile cu amenajarea spatiului necesar desfasurarii activitatii pentru care ati fost autorizata.
Contractul de inchiriere indiferent de perioada pentru care doriti d-voastra sa-l faceti, depindeti in egala masura si de proprietar si trebuie sa tineti cont si de dorinta lui daca doriti sa inchiriati spatiul. Daca este persoana fizica trebuie sa-l inregistrati la Administratia Financiara.
Trebuie sa va luati atorizatiile chiar daca in acel spatiu a functionat o societate cu acelasi obiect de activitate autorizat.