Buna ziua tuturor! Ma confrunt cu urmatoarea situatie: am aflat pe cai neoficiale ( nu conteaza cum, dar informatia e sigura) ca o societate comerciala care mi-a fost furnizor de minute reincarcabile in vederea comercializarii lor la un punct de lucru pe care eu l-am inchis faptic dar nu si scriptic la Registrul Comertului, emite facturi in continuare pe numele societatii mele (aparatul operatorului figurand in centrala inregistrat pe numele meu), fara ca eu sa fi avut habar. La solicitarea mea de a mi se trimite pe orice cale o fisa client (de la data ultimei colaborari pana in prezent) pentru a confirma si oficial aceasta situatie, respectiva firma refuza sa se conformeze.
Intrebari: 1. Cum pot "forta" aceasta societate (de renume national...dar ce mai conteaza) sa imi trimita fisa client;
2. ce risc eu (SC) in cazul in care sunt acuzata de ANAF de evaziune fiscala si nedeclararea corecta a vanzarilor.
Precizez ca acest sistem functioneaza in asa fel incat orice factura primita de la furnizorul respectiv inseamna practic minute vandute de mine pe care nu le-am inregistrat.
Detin proces verbal de predare primire a aparatului datat 15.01.2012, stampilat, care atesta ca l-am predat fizic.
Multumesc anticipat!
Nu ati inteles deloc speta si nici intrebarea. Cei care mi-au incredintat aparatul sunt doar intermediari. Ei nu dau active in custodie fara CONTRACT (de care vreti d-voastra). Cel care da in custodie aparatul nu vinde si minutete. Minutele le vinde un operator de telefonie. Aparatul este inregistrat ELECTRONIC in toate bazele de date ale operatorului de telefonie pe numele societatii careia i se da aparatul in custodie ( adica societatea mea). Facturarea efectiva o face automat, tot printr-un sistem integrat automatizat, intermediarul care mi-a dat fizic aparatul. Intr-un cuvant, nu sta Orange sa inchirieze aparate de vandut minute, ci externalizeaza serviciul asta unui intermediar (care dispune de logistica necesara). Lucrurile astea se fac DOAR pe baza de contract. Asta ca sa intelegeti sistemul.
Daca s-a intamplat ca aparatul inregistrat pe numele meu sa ajunga pe mainile altora fara ca eu sa fiu radiata din centrala asa cum prevede contractul, desi eu am documente legale de predare, e pentru ca agentul de vanzari al intermediarului a facut o marlanie pe spinarea mea.
Raspunsul nu are legatura cu problema, asa ca astept raspunsuri de la economisti si nu de la juristi sau avocati. Multumesc.
Cred ca BODEALEX nu merita o astfel de vehementa... Si daca tot asteptati un raspuns pertinent de la economisti, mai primiti unul de la un avocat: notificati furnizorul principal, atasand procesul verbal de predare a aparatului. Oricum, radiati de urgenta punctul de lucru.
Din pacate nu cunosc datele exacte ale furnizorului principal pentru ca relatia mea contractuala e cu intermediarul. Voi notifica oficial intermediarul la sediul central (nu ponctul de lucru cu care am colaborat in provincie), cu documentele de rigoare...restul nu mai cred ca e problema mea indiferent cine ce facturi taie in numele meu. Multumesc pentru raspuns!
Daca bine am inteles, furnizorul de telefonie este cel care face facturile, nu intermediarul. De ce credeti ca notificand intermediarul, acesta va considera prioritatea LUI sa rezolve problema facturilor emise in numele dvs.? Ascultati sfatul d-rei/d-nei avocat grigorealina si notificati furnizorul, aducand in sprijin dovada predarii echipamentului. Va trebui sa reveniti cu aceste notificari de cateva ori. Am fost in aceeasi situatie si abia dupa 3 ani am reusit sa rezolv problema. Nu stiu daca in cazul de fata un economist v-ar sfatui mai bine!