Bun seara, revin cu o noua intrebare la care sper, prin bunavointa dvs. sa-mi dati un raspuns. In urma cu aprox. un an( mai exact in luna august, in 2011), in urma unei furtuni cu grindina foarte mare care mi-a afectat acoperisul, fiind asigurat am depus un dosar de daune la firma de asigurari. Tebuie sa mentionez de pe acum ca fata de ceilalti locuitori din comuna care erau asigurati la aceeasi firma am depus dosarul cam cu o luna intarziere pentru ca am fost plecat din tara si toate formalitatile pentru procura au durat ceva timp. Dupa ce am depus dosarul, respectiv la sfarsitul lunii septembrie(2011), neprimind niciun raspuns in ceea ce priveste dosarul am depus o reclamatie pe site-ul firmei si mi s-a spus ca lipseste un document de la dosar( anexat la acest raspuns era si un mail pe care il trimisesera dansi la primaria din localitate pentru a le trimite o adeverinta, evident ca cei de la primarie nu au nici cea mai vaga idee despre cum se deschide/trimite un mail). Deoarece nu eram inca in tara la acel moment am trecut cu vederea si abia in vara aceasta am ajuns in Romania. Pe 1 august anul acesta am mers la centrul lor din judet, le-am dus acea adeverinta care urma sa fie transmisa la Bucuresti. Dupa o luna in care iar nu am primit un raspuns am depus alta reclamatie pe site si mi-au dat acelasi raspuns ca si in ianuarie, mi s-a spus ca ei nu am primit niciun document de la centrul din judet. Am incercat sa le trimit chiar eu adeverinta scanata pe mail dar nu mi-au mai dat niciun raspuns, au doar un nr. de telefon fix pe site si pe antet la care, evident nu raspund. Cei de la centrul judetean imi spun ca ei au trimis defapt documentul la Bucuresti si ca trebuie sa astept. ( Ceilalti locuitori si-au primit despagubirile de prin luna februarie anul acesta) As vrea sa stiu care este procedura legala de urmat in continuare, si daca mai exista vreo solutie pana la actionarea in instanta-cale amiabila este pur si simplu o solutie inexistenta. MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT!
ar mai fi o sesizare la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor insa nu va faceti mari sperante. dar este singura cale ramasa pina la instanta de judecata
Reclamatia la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor se poate trimite in scris la sediul acestei institutii sau se poate face prin intermediul e-mail-ului (gasiti e-mail-ul pe site-ul institutiei). Trebuie sa detaliati starea de fapt.
Va recomand sa trimiteti si o convocare la conciliere in scris catre asigurator, la care sa atasati si adresa pe care sustin ca nu au primit-o.